Gå til innhold

Hva fader er det her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en bærbar pc men nå står det at dataen er låst og bare kan åpnes igjen via adminastrator!Hva betyr det?Nå er jeg på internett via wap på mobilen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt;)

Skrevet

administrator bruker å være den brukeren som har alle rettighetene til å lagre programmer og fikse på dataen. altså når det er flere brukere på en data.

 

har noen andre brukt dataen din som kan ha adgangsordet? elelr har du noe brukernavn og passord som ble brukt da du fikk maskina? ville forsøkt med det i så fall

Skrevet

Oki,låner den av stefaren min,får ringe han da.Takk får svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...