Lykkeliten123 Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 .... Da jeg våknet i morges husket jeg helt klart drømmen..... Jeg koste meg med en halvliter Bailey's med is!! Det var et av disse 0,5 ølglassene som man får på by'n, bare at det var fullt av baileys med isbiter. Ikke at jeg er noen stordrikker, og jeg har ikke rørt noe alkohol siden jeg ble gravid. Jeg har ihvertfall aldri noengang hatt en så stort glass med Bailey's, men når jeg våknet satt smaken i munnen og jeg hadde bare såååå vanvittig lyst på! Hehe, helt snodig=)
*Super*Mamman* Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Huff, synes du kunne holdet denne drømmen for deg selv, heh.... Baileys er så sinnsykt godt! Skal nyte en iskald en til sommeren:) nammmmm
Andrebolleiovnen Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Har ei flaske bailey's stående i barksapet, kun drukket en skvett av. Ble kjøpt inn måneden før jeg ble gravid. Den må nok gis bort, er neppe drikkende om 1 år?? ååååå, jeg som digger denne selv:) hehe
Tante Bassa Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Ååååå, det hadde bare vært såå godt nå da... Har drevet å flyttet i hele dag, og sitter her helt gåen. Fy søren som jeg gleder meg til å drikke Bailays igjen :-)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Så festlig...hihi...morsomt, siden jeg også har hatt sinnsykt lyst på det hele svangerskapet. Men det er jo bra jeg har pica på noe jeg IKKE KAN drikke/spise, for sist fikk jeg dilla på potetgull....ikke like moro etter å ha gått opp nesten 30 kilo...haha.....
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 :-))))) Kjøp Baileys' iskrem, smakker helt likt.
mamma_til_2_prinsesser Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 Nå kan du kjøpe Baileys-sjokoladekuler i butikken. De er sinnsykt gode og smaker som vanlig Baileys. De har dem på MENY butikker og kommer i esker som har samme merke som flaska :-)
smuppemor Skrevet 8. januar 2008 #9 Skrevet 8. januar 2008 Åhhh, Baileys er bare såååå godt!!! Godt å ta seg et lite glass på kvelden av og til, og når en skal vaske og rydde mye ;D Har savna Baileysen ja...yam! De sjokoladekulene er også gode...
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 8. januar 2008 #10 Skrevet 8. januar 2008 Bailey`s og is og jack daniels og cola..
Lillegutt-skal-bli-storebror! Skrevet 8. januar 2008 #11 Skrevet 8. januar 2008 Jeg drømte også at jeg plutselig var veldig full... Åsså hadde jeg bynt å røyke, også kom jeg plutselig på at jeg var gravid, men da var det jo litt seint, for jeg var jo full. Når jeg våknet, så måtte jeg sjekke om jeg følte meg dårlig, om jeg virkelig hadde drekki eller om det var en drøm.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #12 Skrevet 8. januar 2008 Om du oppbevarer den i kjøleskap holder den seg fint 1 år.
HelenFlores Skrevet 8. januar 2008 #13 Skrevet 8. januar 2008 De har jeg sett, hadde så lyst til å kjøpe, men bare antok at det var alkohol i de og!? Er det ikke det? For min del spiller mengde ingen rolle, alkohol er alkohol:) Da venter jeg heller til småen er ute, men om de er uten så løper eg til butikken;) tihi...
*LilleTroll + spira Skrevet 8. januar 2008 #14 Skrevet 8. januar 2008 Guuuuuuuuuuud... hvor får man taki den iskremen?? Jeg synes kaffe og baileys er sååå godt! Skjønner jeg må ta en titt i hyllene på meny, hihi.. Gleder meg til å sitte på verandaen i sommer, med et iskaldt glass hvitvin og en god krim Lov til å drømme litt.. er ingen stor drikker, men synes det er deilig å kose seg med et glass av og til. Må legge til at alkohol ikke har vært inntatt i noen form etter at jeg ble gravid.. har egentlig ikke vært et savn heller, ikke med verdens beste grunn i magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå