Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Har hatt antydning til bekkenløsning,med smerter i skambenet mest, var hos legen på torsdag og vet at jenta mi ligger i hodeleie, har hatt smerter helt nede i lysken i helgen. Kan dette være hodet somfester seg??? er 35+5
~sjiraff~ Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Aner ikke... Snuppa festet seg tidlig og da merket jeg aldri noe spes.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Jordmor kjenner dette ved kontroll. Hvordan vi kan finne det ut vet jeg ikke. Men jeg kjenner tydlig at hodet ligger langt nede i bekkenet, som jordmor har bekreftet
~falck~ har fått baby! Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Jeg fikk forklart i forrige svangerskap at man kunne kjenne stikkinger bak skambenet liksom når hodet fester seg.. Det stemte nok på meg,, jeg kjente det godt:) Ubehagelig, men ikke vondt. Også kom den "gakk gakk" gangen med det samme etterpå) *hehe*
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 jeg var med jordmor ho sa at den hadde festet seg, men når jeg kom til UL sa han at der har ho nokk tatt feil..hjelp går ikke det and å stole på jordmora eller?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Kan jo ha vært festet og sklidd litt opp igjen kanskje ?????
trebarnsmamma? Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Kjennes ut som nålestikk når hodet fester seg, jeg følte meg i hvert fall som en nålepute den uka lillegutt festet seg, hihi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå