Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Hei, Bare lurer... har ikm 6-8 en gang.mest sannsynlig imorgen. føler ingen sterke symptomer for tiden...og tempen har sunket betraktelig fra igår til idag (ingen ff enda). føler litt tr er på vei..men ikke skikkelig det heller... Noen som vet om det er mulig eller har hørt om noen som har vært gravide selv om tempen har sunket? Bare lurer av ren nyskjerrighet selv om jeg vet med meg selv hva svaret er og at tr nok kommer imorgen...
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Hvis du legger ut linken til ff din, så er det lettere å se
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2008 har ikke opprettet ff enda..men lurte bare på om noen kanskje kjenner til om det er mulig å være gravid selv om tempen har sunket.. Tror nok tr kommer imorgen. Men lurer av ren nyskjerrighet:)
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Hvis tempen din har sunket ned til det som den lå på før EL, så er nok mensen på vei desverre.. Men det kan jo seff skje at du er gravid like vel -får håpe det!
AlleGodeTingErTo Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Hei! Jeg har sett på massevis av charter på chart gallery på FF, og det er noen innimellom som er gravide selv om tempen stuper rundt IKM. Så ja, det er fullt mulig. Men det er vel mest sannsynlig at det er mensen, men jeg håper du blir positivt overraska:)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2008 Takk for svar:) Setter pris på det. Får hb den holder seg unna. idag var tempen min gått opp igjen nesten like mye som den var sunket... Rart detter her...men nå er ikm idag eller imorgen så tiden vil vise:)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Jeg kan dele min erfaring. jeg har opplevd at den har sunket rundt IKM, men likevelll vcert gravid. men da har den ikke sunket så mye som til at tempen var like lav som den pleier å være før EL
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 Å? At den steg opp igjen er et veldig godt tegn! ) Skal se at det klaffer denne gangen! Skal krysse fingrene for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå