*gullungen med okt spire* Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 har en spesiell følelse i magen akkurat som om det strammer er opplåst...er uggen å kvalm..noen andre som har hatt dette,,vi har hatt sex annenhverdag siden 1.1.08 men det er vel litt tidlig for eggeløsning??
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 jeg også er fryktelig uggen og kvalm for tiden,sliten også. Trur jeg kunne sovet hele tiden. jeg hadde sist mens 25.desember, så om tirsdag er d vel EL på meg, trur jeg...
Lille jente Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Jeg hadde EL 26.desember, og for en ukes tid siden var jeg utrolig uggen og kvalm. Ble dårlig bare jeg hørte noen spise, eller jeg skulle ta av sengetøyet....sånne rare ting. Og så har jeg hatt veldig mye stikking i magen den siste uken. Stikking + vært kjempe trøtt....
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 når skal du ha IKM da, lille jente?
*gullungen med okt spire* Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2008 27 januar er lenge igjen
Lille jente Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Jeg har ikm på torsdag, 10.januar.... Så er ikke så mange dager igjen, har veldig lyst til å teste, men det er jo alt for tidlig....men vanskelig å vente.. Pleier å ha brun utflod en ukes tid før TR, men denne ganger har jeg bare hatt pittelitt rosa i utfloden, og det var kun i går. Hva tror dere jenter????
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 skader jo ikke å ta en test da...
Lille jente Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 hehe...tja..det er jo ganske tidlig ennå! Tror ikke testen blir positiv så mange dager før...Jeg får heller smøre meg med masse tolmodighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå