Gjest Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 sitter her med kiling i magen! dette er mitt aller første innlegg. har vært inne på sidene de siste 2 ukene og oppdager mere og mere en side ved meg selv som er dypt intressert i alt rundt graviditet og fødsel. utrolig hvor spennende det kan bli med andre kvinners utflod! er i uke 33 og har det strålende. dvs utover halsbrann, utallige kynnere, utallige tisseturer, manglende evne til å falle i søvn på natten og ++ ekstra vekt, elsker jeg å være gravid!!! jeg blir slått av hvor utrolig god stemning det er på disse sidene., og følte plutselig et stort behov for å bli en del av det. juhu!!
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Velkommen ut av skapet. Hehe Lærer mye av å være her inne ja
melkekua™ Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Hei og velkommen inn hit til oss ;o) Lykke til videre )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå