Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter her med kiling i magen! dette er mitt aller første innlegg. har vært inne på sidene de siste 2 ukene og oppdager mere og mere en side ved meg selv som er dypt intressert i alt rundt graviditet og fødsel. utrolig hvor spennende det kan bli med andre kvinners utflod! er i uke 33 og har det strålende. dvs utover halsbrann, utallige kynnere, utallige tisseturer, manglende evne til å falle i søvn på natten og ++ ekstra vekt, elsker jeg å være gravid!!! jeg blir slått av hvor utrolig god stemning det er på disse sidene., og følte plutselig et stort behov for å bli en del av det. juhu!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen ut av skapet. Hehe

Lærer mye av å være her inne ja :)

Skrevet

Hei og velkommen inn hit til oss ;o) Lykke til videre :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...