Eg e viking eg!! Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Er det noen her som vet hvor man kan få kjøpt læreskøyter?
EnUndreneMor Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 regner med du mener slike med tre skinner liksom.. to korte på siden og en lang?? IKKE BRUK DE søstra mi hadde slike når hun var lita.. og det er bortkasta.. lærte aldri å gå på skøyter med de. med en gang hun fikk skikkelig skøyter klarte hun det nesten med en gang.. med di andre bare vagla hu og fant ikke ballansen. bare datt
selfangerkjerringa Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Eldsta fikk skøyter av nissen (les: mormora) i julegave. Vi har vært i ishallen to ganger i romjula, og bare på de to gangene har hun kommet så langt at hun står alene uten å bli holdt i hånda, har ikke ramla EN gang, og hun har begynt å skjønne at hun ikke kan gå som med beina, men må skyve fra... Hun blir 4 om tre mnd, og har ALDRI gått på skøyter før.
Eg e viking eg!! Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2008 Har prøvd begge deler, ene gangen leide vi vanlige skøter, det likte de ikke i det hele tatt... Så i dag leide vi læreskøyter, og det gikk mye bedre! Men de var så gamle og ødelagte, at jeg tenkte litt på å invistere i noen skikkelige... De som vi leide bare datt av hele tiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå