M&K+Påsan <3 Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Den kuren du går på, hva går den ut på? Er det tabletter eller hva? Leste den var så effektiv? Trenger virkelig noe hjelp til å komme meg ned i vekt .. Er du overvektig, eller noe, siden det gikk så fort med di første kiloene? ( ikke ta det frekt vennen ) Takk på forhånd
M&K+Påsan <3 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2008 Dytter litt til da jeg så deg her
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 oij, et inlegg bare til meg ) HEhe Det er med tabeletter ja, for og erstatte det man taper i kosten. Les her www.ketolyse.no, eller www.lavkarbo.no Torkil (som har skrevet boka), svarer også på spm på slankedebatten har jeg sett. Er nok overvektig ja, selv om det kanskje ikke synes så godt. Nå er jo denne dietten for de som vil ned 10 kg +++, så passer meg supert! egentlig "skal" man vel gå ned endel de 2 første ukene. Jeg gikk selv ned 3.1 den første uka, og kjenner ei som gikk ned 4. Dette er jo selvfølgelig mest vann, men etter det, kommer fettet ) Genialt, spør du meg! Ei svigerinna mi kjenner, har gått ned 40 kg på 6 mnd.... hadde det bare vært meg.... hehe )
M&K+Påsan <3 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2008 Wow Så bra ! Var inne på den der hjemmesiden å så, men var jo ganske masse utvalg? Skjønner ikke helt hva jeg " trenger " ...
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Du trenger de 2 boksene med tabletter, og helst boka. Det er også utvalgte butikker som selger dette, så kan jo hende det er i en "butikk nær deg"... Hehe )
M&K+Påsan <3 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2008 Okey Tusen hjertelig takk for svar :D
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 boka kan man låne på biblioteket også om man vil..
M&K+Påsan <3 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. januar 2008 Så greit går du også på dette? .. Takk for tips
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. januar 2008 #10 Skrevet 7. januar 2008 yep. eller om jeg går på den spesifike kuren er jeg ikke helt sikker på men jeg går lavkarbo da, og er i ketose. hehe.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. januar 2008 #12 Skrevet 7. januar 2008 vel, jeg begynte "igjen" på onsdag og i dag er det mandag.. siden da har jeg gått ned 3,1 kg.. så ja.. hehe!
M&K+Påsan <3 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 7. januar 2008 Men er det en spesielle diett man skal bruke`?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. januar 2008 #14 Skrevet 7. januar 2008 ja. du må gå på en diett som er tilnærmet karbohydrat-fri. Altså du spiser kjøtt, fisk, enkelte oster, rømme, fløte osv.. Og litt blandet salat og grønt. Om du leser på www.lavkarbo.no eller www.ketolyse.no så finner du ut hva det dreier seg om. Brød, hvetemel, sukker, frukt og enkelte grønnsaker er fy-fy og vil hindre deg fra å havne i ketose. Etterhvert legger du til dette i kosten din igjen når du har nådd målet ditt, det gjør du sakte men sikkert slik at du forstår hvor mye karbohydrater du tåler uten å legge på deg igjen.. altså du prøver og feiler litt med hensyn til hva du kan spise av brød og slikt.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. januar 2008 #15 Skrevet 7. januar 2008 ja og pasta, ris, poteter osv er også fy-fy.
M&K+Påsan <3 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #16 Skrevet 7. januar 2008 Ok .. Men om jeg ikke er så flinkt til å følge programet, vil jeg dette heelt ut da eller?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. januar 2008 #17 Skrevet 7. januar 2008 nja, det er ikke lurt å spise masse fet mat om man ikke er i ketose.. da går det andre veien.. hehe. Ketosen gjør at fettet ditt omgjøres til energi fordi det ikke har noe reservelager av karbohydrater å ta av. Derfor må du være flink å holde planen ja.. men det er noen koseting du kan spise som feks baconcrisp i den sorte maarud posen, eller du kan spise en del nøtter. Om du sjekker lavkarbo.no så får du mange gode tips til både frokost, lunch, middag og snacks. Dessuten finnes det geler og slikt som er karbofrie som du kan spise når du er fysen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå