Gå til innhold

Noen fra Førde?


081013

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Er ikke fra førde, men skal føde der. Er fra Nessane 15 min fra Høyanger i sogn. Jeg har termin 30. april. Når skal du ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin 12.04;) endelig har i k ommet over i riktig år, da virker et ikke så lenge til lengre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

termin 12 april her også=)

Var i Førde med første fødsel, det skal jeg ikke gjøre igjen =(

Blir n.eid denne gangen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ei veldig flink og koselig jordmor under fødselen, så det var greit. Men tida ettepå va ikkje bra =( dårleg oppfølging, ingen som spurte korleis eg hadde det.Eller kva som hadde skjedd etter fødselen ( mista mykje blod og besvimte) Hadde mist mykje blod og fått ein hard medfart under fødselen slik at eg ikkje kom meg ut av senga på mange daga. Måtte ha hjelp til å stelle babyen og div.

Eg va usikker, redd og følte at eg bare var i vegen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!;)

Eg e altså ikkje gravid no, men e fra Florø og har født i førde, så tenkte eg kunne svare;)

 

Eg e iallefall veldig fornøyd med oppfølginga eg fekk der inne, kjempeflinke jordmødre og helsesøstre;) Blei veldig godt tatt vare på døgnet rundt!

Gruer meg absolutt ikkje til å føde der igjen iallefall!;)

Masse lykke til te dåkke iallefall!;);)

Klem;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fødte i Førde for snart to år siden. Var veldig fornøyd med jordmødre, leger osv. Hadde en veldig hard og vanskelig fødsel som ble ganske dramatisk etter kvart, men kan ikkje anna enn å skryte over alle som var tilstade under og etter fødselen. Sjølvsagt var det ein og annan ein ikkje kom like godt overens med. Hadde mange jm i løpet av fødselen. Den første hadde eg ikkje god kontakt med, men ho gjekk av vakt to timer etter. Ellers var alle heilt supre. Litt mykje stress ang det med amminga, alt gjekk beire når eg fekk kome heim og gjere det på "min måte". Slappa meir av heime:)

Vi venter nr to i juli. Gruer meg ikkje til fødselen heller, endå det var dramatisk sist. Fekk god oppfølging med samtaler etterpå, både med eine legen som var med og med to av jordmødrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal føde i førde,termin 9 april. Fødte på Lærdal sist og var kjempefornøyd,men rakk jo såvidt innenfor dørene før jenta kom.Nå bor vi i jølster.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er frå Førde-området.

Men bur og skal etter planen føde i Oslo,

hvis ikkje det skjer før termin då.

For no reiser eg heim til Sunnfjord på tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fra Førde, bor i Oslo. Akkurat nå skulle jeg ønske jeg fortsatt bodd i Førde. Gruer meg litt til barsel på ahus. Men det går seg nok til:P

 

Har forøvrig termin 25. april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.har termin 16.april, skal føde i førde for andre gang. syns det var helt greit første gang uttenom at hun jeg delte rom med fikk ha mannen sin der heletiden og min barns pappa vart kasta ut presis klokka 9 om kvelden, sjøl om vi sat bak gardinene og spelte kort i stillhet.skal vel vere likt for begge partar.eller så burde ho hatt enerom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...