mayaya Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 *knis* Bra svar, Malina Hva mener du da, HI? Jeg er yngre. Jeg er gift. Jeg har et barn mindre. Tjaaa
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Om vi er veldig like? Mamma og pappa har hatt en del fosterbarn, og noen så lenge at jeg føler vi er søsken. Vi er veldig ulike, men yngste bonus bror og jeg har lik musikksmak og dyrker det i vårt forhold. Vi biologiske søskene er på mange måter mer like enn vi liker å tro. Verdiene og prioriteringene er like, men når det kommer til smak og personlighet er vi ulike. Utfyller hverandre, men er stikk motsatt.
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Hehe malina! Jeg er og tjukkere, eldre, og har flytta hjemmefra
selfangerkjerringa Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 Jeg er tjukk i forhold til lillesøs, og mer feminin enn søs. Jeg er høyt utdannet i forhold til lillesøs (student) OG søs (ingeniør) Jeg tjener mye mindre enn søs, men laaangt mer enn lillesøs Jeg er eldst, de er yngre enn meg. Jeg er i midten hva bingofaktor angår - søs er verst, men lillesøs begyyynner å få det.... Jeg er mamma - de har foreløpig ikke reprodusert seg Jeg og lillesøs foretrekker større menn enn søs De er like avhengige av og glade i familien som meg Jeg elsker dem - de elsker meg
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. januar 2008 He he, tenkte på i forhold til personlighet, yrke\utdannelse etc. Jeg har f.eks mer temperement enn min søster, hun er mer følsom enn meg. Vi har valgt forskjellig studieretning. Samtidig er vi veldig til å beskytte hverandre, og hun er desisdert den som alltid har og vil stå meg nærmest. Hun er mer balansert og husmoremne enn meg... osv osv. hihi:)
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 6. januar 2008 #10 Skrevet 6. januar 2008 jeg er eldst, har flere barn, er blondere, høyere, tynnere, fattigere, bor mere øde til
Blue Lady Skrevet 6. januar 2008 #11 Skrevet 6. januar 2008 Jeg og broren min er nok ganske like egentlig men han er nok en smule latere enn meg ) også har jeg mann og barn, det har ikke han.
2 søte småpiker Skrevet 6. januar 2008 #12 Skrevet 6. januar 2008 Jeg er roligere mer ansvarsfull Har større evne til å tenke fremover, og ¨se konsekvenser bedre økonomisk sans bedre arbeidsmoral bedre ordenssans mindre påvirkelig Dette er vel de viktigste forskjellene, egentlig rart at vi alle har vokst opp i samme hjem, og fått samme oppdragelse. Yngste er såpass ung ennå, så han fortjener noen år med modning før han kan taes med i sammenligningen.
Bare jeg er meg :o) Skrevet 6. januar 2008 #13 Skrevet 6. januar 2008 Jeg er jente han er gutt. Jeg er voksen han er ungdom Jeg er rolig og sjenert han er propell og veldig sosial Jeg er tolmodig han er Utolmodig. Jeg liker ikke oppmerksomhet Han ELSKER det,hehe. Jeg var/er "dum" i matte han super god. Jeg flink i norsk han super dårlig. Jeg har brune øyne han har blå. Jeg er liten han er lang. Men hadde masse fregner som barn begge to....hehe:o) Sammen mamma og pappa....og så ulike.
meg & to små vampyrer Skrevet 6. januar 2008 #14 Skrevet 6. januar 2008 Jeg har en bror som er 25 og en halvbror som er 14. Deler mye av egenskapene med han på 25 (selv er jeg 27). Vi har nok blant annet likt verdisyn, går i samme retning politisk stort sett, samme musikksmak, samme littertaur- og filmsmak. Men; jeg er eldre jeg har barn og er gift jeg er mye mer kontrollfrik enn noen av mine brødre jeg har mer temperament jeg har mer utdannelse (foreløpig) enn noen av de jeg er mer utadevendt og direkte enn mine brødre
grå :) Skrevet 6. januar 2008 #15 Skrevet 6. januar 2008 tja. jeg er hunnkjønn, de andre hannkjønn jeg har barn jeg flytta tidlig hjemmefra og flyttet ikke tilbake ( de andre har hybla lenge hos foreldrene og kjøpt hus ikke så veldig langt unna) jeg kan vel betegnes som den mest kreative, men også den mest distre
Gjest Jawhol Skrevet 6. januar 2008 #16 Skrevet 6. januar 2008 Jeg er hyper og han e rolig ...ferdig snakka, så ulike som det bare går an å bli, tror vi med godt kunne ha lært litt av hverandre da, jeg kan dra han litt opp og han holde meg ned på bakkenivå........ snille broren min:)
Tøysetipp Skrevet 6. januar 2008 #17 Skrevet 6. januar 2008 Gid, tusen takk.. !! Vi er nå temmelig like også.. synes jeg. Det har vært godt å ha deg ved siden av meg gjennom alle disse årene. Det er sikkert! Jeg tror vi kan slå fast at du er den mest frempå av oss, som aldri gir opp og går for det hun vil ha.. Og jeg.. jeg ringer bare deg ;-P /hjelp/
sveis Skrevet 6. januar 2008 #18 Skrevet 6. januar 2008 Utseendemessig er det ingen tvil om at vi er søsken, både kroppen og fjeset. Personlighetsmessig er vi som natt og dag. Jeg: A4 Yngst Rolig og avbalansert. Klær: ganske ordinære, men ikke kjedelig. Mat: Toro ruler (egentlig ikke, men det er jo så lettvindt...) Utdanning: Bachelorgrad Miljøbevissthet: Tenker da litt på det, men gjør ikke så veldig mye med det... Søstersen: B3... Eldst Temperamentsfull og eventyrlysten. Klær: masse farger, kjører sin egen stil uten at det blir vulgært, fretex ruler. Mat: Veggis, bruker ingredienser jeg aldri har hørt om. Utdanning: Yrkesrettet videregående + lærlingetid Miljøbevissthet: Lenge leve kloden vår!!! La oss alle bruke tøybleier på bebisene og kildesortere søplet vårt!!!! Det er oss. Veldig forskjellige, men elsker hverandre for det! :-)
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #19 Skrevet 6. januar 2008 tja, mine to yngste søstre er adoptert fra India, så jeg ligner ikke dem så veldig. Mine to andre søsken: Alle sier at lillesøster er en mini versjon av meg- sånn utseende messig, bare litt lavere og betraktelig mer veltrent. Jeg klarer derimot ikke med beste evne og se det. Lillebror er ganske lik meg- syns jeg. Og datteren min er veldig lik ham av utseende da han var liten (Hun er forsåvidt utrolig lik meg og). Jeg og broren min er også likest i væremåte. Som barn var vi bråkete gjørmeunger med konstant o'boy bart rundt munnen begge to. Søsteren min var mer liten dukke i kjole, med kreppet hår som rakk ned til rompa med veske og pærlekjede. Type "Maaaaaamma, malin hadde gjørme på kjoooolen min" Nå har det vel jevnet seg ut litt. Hun er mer av den sprtslige energi bomba, kan ikke sitte stille i to sek.Det er IKKE jeg. Hun er også mye mer likendes. Altid blid og positiv, sann type som går overens med alle og som alle liker godt. Det er heller ikke jeg, mer den sarkastiske,realistiske typen. Både jeg og søsteren er i høyere utdanning, lillebror går vgs. og de to andre søsterne er fortsatt på barneskolen.
hit og dit Skrevet 6. januar 2008 #20 Skrevet 6. januar 2008 Eg er eldre Ho er meir fornuftig Lillebror er veldig 13 Eg er lavere Ho er meir atletisk lb er høyere og lat Eg er voksen Ho er tenåring minst, veldig minst Eg er mormors favortitt Ho er pappen sin lb er mamma sin Eg krangler ikkje med dei, dei krangler mykje med kvarandre (dei er nærmare i alder) Eg er den som blir dratt fram som: janne gjorde alltid, janne var så lydig, janne gjorde ikkje sånn. Søstra mi setter høge krav til seg sjøl, har ein fantastisk rettferdig sans og seier ikkje noe stygt om andre med mindre dei "fortjener det" Lillebror er lei seg for at han har så nerdete søstre, for han orker ikkje å gjere lekser. Men han er den morsomste av oss alle. Me er alle like sarkastiske og mobber kvarandre ein del. Pappen like så. Me har mykje sjølironi, og det må me ha for å tåle kvarandre. Der har du oss
Kakeåndsen Skrevet 6. januar 2008 #21 Skrevet 6. januar 2008 Jeg er eldst og har desidert størst rompe;-) Søs er veldig veltrent med vaskebrett på magen hos meg er det en vaskeball. Jeg er blond, hun brunette. Ingen i verden ville gjettet at vi var søstre ved å se på oss. Jeg er økonom, hun er barnevernspedagog så veldig ulik utdanning. Men vi har veldig likt verdisyn, temperament, meninger, klessmak, interiørsmak, type gutter vi faller for (nåja, vi har begge vært sammen med gubbene våre siden vi var 16 år), vi er like bortskjemte (bra jobba, mamma og pappa;-)), og vi furter akkurat likt når vi ikke får det som vi vil.
Kakeåndsen Skrevet 6. januar 2008 #22 Skrevet 6. januar 2008 Glemte jeg har barn, hun har bare tanteunger samt en haug med unger på jobben.
hit og dit Skrevet 6. januar 2008 #23 Skrevet 6. januar 2008 *sur* Eg laga tre fine kolonner øverst, som ikkje kom fram.....
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 6. januar 2008 #24 Skrevet 6. januar 2008 Orker ikke svare for jeg har 4 søstre
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 6. januar 2008 #25 Skrevet 6. januar 2008 Jeg er 18 år yngre enn hun eldste, 16 år yngre enn bror nr 1, 14 år yngre enn søster nr2 og 9 år yngre enn bror nr 2 Kan vel si at vi er svært ulike hele gjengen. Jeg er veldig følsom, ærlig og åpen, men stort sett veldig blid og hyggelig, Søster nr 1 er alltid sur, negativ og utolig flink til å tråkke folk på tærne, setter seg selv forran andre og er svært uhyggelig, hun har 1 barn 1 bonus barn, eier et stort hus er gift og er utdannet elektriker, men er uføretrygdet nå. I utssende er vi klin ulike, hun er tykk, jeg tynn som en flis, hun er blond jeg er rødtopp, hun er høy jeg er laaaav. søster nr 2 er kjempe søt, men har en lei tendens til å se det negative i ting hun også, men samtidig så er hun veldig postiv når det gjelder andre ting, hun har 3 barn, bor i sverige og får snart en liten en til, er utdannet sykepleier. Hun her har brunt hår, brune øyne og er veldig mørk i huden (samme som min kjære mor var), lavere enn meg og rimelig tynn... Bror nr 1 er verdens snilleste, utrolig omteksom, litt for snill egentlig, lar kona overkjøre han totalt. De har tre barn sammen, han er ingeniør,men jobber ikke med dette. Han har 3 jenter, eier hus i sverige og er gift med en kråke. Blond han også, lang og tynn Bror nr 2 er en liten hissigpropp, men innerst inne er han veldig følsom. Han begynte f.eks og stortute på julaften fordi han savnet mamma. Samtidig er han verdens tøffeste, tror han selv hvertfall:P Han er den som har beskyttet meg gjennom hele barndommen, så en gutt på meg ble han forbanna. Han er veldig distre, utolig glemsk, og et surrehue uten like. Han er absolutt snill som et lam, men har en lei tendens til å virke sur og grinete, og tonefallet hans er sååå negativt at hvis man ikke kjenner han blir man skremt. Han er en liten klump, rødt hår og fregner:) Han er også utdannet sykepleier, nettopp kjøpt seg hus og har samboer. Så er det meg da, frøken hissigpropp som bare går rundt å ler når hun prøver å være sint. Jeg er lav, tynn og har rødt hår og fregner, samboer 1 barn og leilighet og så er jeg stundent, det er ingen av de andre lenger.. Jeg er ikke lik noen av søsknene mine, eneste er at jeg har lik hårfarge som bror nr 2 og at jeg også utdanner meg til noe innen helsefaget. Alle har blå øyne untatt søster nr 2 som har brune. Vi er så forksjellige som det går ann å bli, meninger, interesser, bosted, o.l... Nesten litt skummelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå