Gjest Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Tenker på å prøve Unik, First Price osv..... Men er de noe bra? Prøvde Ica sine, som skummet!! Hjelpes.... Holder meg til Natusan og Pampers... Men er de billigere våtserviettene noe bra??
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Sjekk ut gronnhverdag.no Der kom vel et par billige best ut (xtra fra coop?), sammen med Sebamed sine.
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Natusan og Pampers sine er jo fy fy... hehe..... Mener det er Coop sine xp eller hva dem het som er "best" ang skumle stoffer. Og den fra Rema? Og Simple.
mamma`n til 3 gutter Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Så vidt jeg husker var det vel våtserviettene fra coop. De som er hvite med X-tra merket på som kom best ut i en eller annen test av våtservietter for en stund tilbake. De koster 13 kroner pr pakke på Prix, så de kjøper nå jeg!!
Pittamitta Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 disse X-tra er pyton syns jeg.Har brukt pampers fra første stund,kjøper ikke noe annet...Er forskjell fra unge til unge dette..
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 På min lokale Prix har de bare xp varianten, ikke at de spesielt milde og sensitive... Var inne på gronnhverdag nå, leste testen fra 2006.... Men hvert år er det nye tester med nye resultater....
Honningmelon Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 Coop sine er en av de beste, og billigste. Uten mange dumme stoffer i seg, som Pampers og Libero har i seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå