Plompen Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 no er eg 7 dager over terminato og hodet er fortsatt ikke festet!!!!! er det da mulig at fødselen settes i gang sjøl eller blir det kur denne gangen også??? har to barn fra før. 1 barn ble igangsatt med kur 14 dager etter termindato. 2 barn kom naturlig 3 dager over termin. begge var festet!! HVA MED DETTE??? uff eg e so sliten og lei...
Ladybug~N&E Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 det er jo ikke alle som fester seg da. hos flergangsfødende fester hodet seg ofte ikke før det hele er i gang.
Plompen Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2008 tusen takk... (HELT SIKKER???) det hjalp litt... det tar sånn på å gå og vete slik med to unger fra før som går og lurer på når denne babyen har tenkt å komme ut!!!
BlåklokkaVest Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Min første festet seg delvis, men nr 2 festet seg aldri..... Så jeg er i grunnen forberedt på at nr 3 ikke kommer til å feste seg i det hele..... Skal krysse fingrene for deg! Får håpe du snart får rier :-)
Plompen Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2008 og du ble ikke satt i gang med noen av dine??? hmmm... høres lovende ut tusen takk!!
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Jordmor sa til meg at hos fleregangsfødende er det vanlig at hodet ikke fester seg før riene begynner
Plompen Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. januar 2008 FOR NOEN FANTASTISKE JORDMØDRE DERE HAR!!!! mi er så difus og gir meg aldri klare beskjeder på noenting, er liksom litt forvirra og usikker på ting... men so har vi jo berre ei jordmor i kommunen vår også!
Athina' Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 Har ikke festet seg her heller, og jeg blir satt i gang i morgen. Er 13 år siden sist jeg fødte men jeg er vel 2.gangsfødende uansett tenker jeg :-)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #9 Skrevet 6. januar 2008 Er visst vanlig at hodet ikke fester seg:) Eneste du må passe på er om vannet går, mange sykehus som da råder deg til å legge deg ned og ringe sykehuset. Man skal helst ikke bevege seg så mye da pga fare for at navlestrengen...
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #10 Skrevet 6. januar 2008 Sorry, postet for fort... Fare for at navlestrengen surrer seg rundt hodet til babyen. Og at man da ikke skal gå selv men bli båret på båre (at de evt sender sykebil da..)
BlåklokkaVest Skrevet 6. januar 2008 #11 Skrevet 6. januar 2008 Nr en kom en uke før tiden, nr 2 ble jeg satt i gang med modningspiller 3 dager før termin (var utslitt pga 14 dager med ørebetennelse. Fikk 3-4 sovenetter (medisinnert) og fikk deretter modningspillene. De hadde ikke kommet til å sette meg på kur), og nå er jeg veldig spent på nr 3 :-)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #12 Skrevet 6. januar 2008 Fikk også beskjed av jordmor at det er veldig ofte hodet ikke fester seg for flergangsfødende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå