Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

....jenta våres!!;) Vet ikke om det er positivt el negativt..

Ho er snart 4 mnd og er nesten aldri i ro..

Ho sover fra 23 til 08 ca..fra 9-12 igjen!

Etter det er det mange men korte dupper i løpet av dagen..

Ellers må ho aktiviseres..ajajaj..hehe! Ellers er det "sinna-skriking"..

Ho elsker å "sitte" oppreist på magen min..eller sitte i vippestolen med uro over..det hender ho dupper av i den..men den kan legges flat..så går ikke ut over ryggen!

 

Noen andre som har det slik?

Tips til hvordan få til lengre sovedupper på dagen?

Eller tips til aktivisering..begynner å gå tom for ideer!

 

På forhånd takk;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje hun er trøtt etter den luren fra 9-12..

Hørtes ut som om hun kanskje får litt lite søvn fra kl 12 og til hun legger seg..

Går de rundt trøtte,så kan de fort bli slik att de bare skal bæres og aktiviseres..

Kan hun være overstimulert?

 

Prøv å drøy den første luren hennes,og vekk henne etter 1 1/2-2 timer..

Hun blir nok trøtt,men etter ett par dager venner hun seg til det..

 

Og for att hun skal sove ellers på dage,så kan du jo prøve trilleturer,eller en liten biltur hvis det går...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...