Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 synes det er direkte frekt av folk her inne og "røpe" at babyen til andre her inne har sett dagens lys... Det er vel noe vi gleder oss til å gjøre selv...
Turid Laila Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Nå har det seg slik at mange allierer seg med andre brukere for å gi, nettopp, oppdateringer om at de føder.
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Hehe, ja det kalles sladrevenner her inne :-) Det er jo bare kjempekoselig!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Hvem gidder å bry seg egentlig..?????? Hvem som føder hva hvor????Så lenge det ikke er besteveninna mi som føder så gir jeg F!!!Men hun snakker jeg da ikke med på bim.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 ja hvem faen bryr seg om hvem som føder her inne.. om man ikke har hatt mye kontakt med personen.. ellers gir man vel faen
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 jeg synes det er morsomt med fødehistorier. men når de bare skriver hvem som føder så driter jeg egentlig i det da!
Ikkelektuell Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 Er du redd for at noen skal "steal your thunder", HI?
Turid Laila Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 Alle lager vel ikke innlegg for å behage deg da, deal with it!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå