Gå til innhold

"røpe" fødselen


Anbefalte innlegg

Skrevet

synes det er direkte frekt av folk her inne og "røpe" at babyen til andre her inne har sett dagens lys... Det er vel noe vi gleder oss til å gjøre selv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har det seg slik at mange allierer seg med andre brukere for å gi, nettopp, oppdateringer om at de føder.

Skrevet

Hehe, ja det kalles sladrevenner her inne :-) Det er jo bare kjempekoselig!

Skrevet

Hvem gidder å bry seg egentlig..?????? Hvem som føder hva hvor????Så lenge det ikke er besteveninna mi som føder så gir jeg F!!!Men hun snakker jeg da ikke med på bim.

Skrevet

ja hvem faen bryr seg om hvem som føder her inne.. om man ikke har hatt mye kontakt med personen.. ellers gir man vel faen

Skrevet

jeg synes det er morsomt med fødehistorier. men når de bare skriver hvem som føder så driter jeg egentlig i det da!

Skrevet

Er du redd for at noen skal "steal your thunder", HI?

Skrevet

Alle lager vel ikke innlegg for å behage deg da, deal with it!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...