Modesty Blaise Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Jeg sliter med bekkenløsning og har fått vite av min fysio at dette kan avta når hodet fester seg. Er litt spent på når dette bruker å skje. Noen som vet?
BlåklokkaVest Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Jordmor sier at sånn på snitt starter fødselen som regel innen 14 dager etter at hodet har festet seg. Kan også nevne at det er de som ikke fester seg i det hele..... Men tror ikke det er så mange av den sorten.....
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 På førstegangs kan hodet feste seg flere uker før fødselen og på flergangs er det ikke sikkert det fester seg før fødselen starter, så der er vel ikke noe fasit på når dette normalt skjer da
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Hodet trenger ikke feste seg om man er førstegangs heller..
Modesty Blaise Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2008 Okei....da ble jeg like klok. Jeg får håpe på at det fester seg tidlig hos meg da bare.... :-)
nr2påG Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 jeg spurte jordmor om dette senest idag. hun sa at det er vanlig at det fester seg i uke 36. i allefall hos førstegangsfødende!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Med nr 1 var det ikke festet på siste kontroll før jeg fødte. Nå med nr 2, er det nesten festet i uke 32
Enda en på vei Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 Hodet trenger ikke å feste seg for at bekkenet skal bli bedre... Jeg har 16 dager igjen og hodet har ikke festet seg, men bekkenet har blitt mye bedre etter at junior har lagt seg med hodet ned.... Det skjedde for ca 14 dager siden....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå