veslamøy Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Er det vanlig at kiropraktoren "knekker" nakken på babyene? var til kiropraktor med pjokken vår på fredag og da "knakk" hun nakken hans, jeg ble kjemperedd, var absolutt ikke forberedt på det.. noen som vet noe om dette?
alvis Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Da vi var til kiropraktor med gutten vår sa hun at de ikke knekker på så små barn. Det gjorde hun aldri heller. Jeg anbefaller sterkt soneterapi. Kiropraktor hjalp ikke her i huset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå