Bring_it_on!!:)) Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Jeg har fått låne kjempefinelokaler til og ta bilder i.. Gulvene er gamle tregulv som passer meg ypperlig og veggene vanlig hvite.. Men jeg klarer ikke og plassere de slik at de ikke kaster skygger på bildene.......... Hvordan kan jeg unngå at de kaster skygge?? Har desverre ikke penger til studioblitzer nå.. =( Noen med billigere alternativer eller enkle løsninger??
Carnivale Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Prøv å duse ned blitzen, med en skjerm. Du kan lage en papphylse selv og tre utenpå blitzen f.eks (antar du har en ekstern blitz nå da...men det funker vel på fast blitz også). En annen ting jeg har sett er at noen lager en "strut" av bobleplast og har rundt blitzen, da dimmer du den så den ikke blir så hard.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2008 Joda.. Jeg har både ekstern blitz og softbox.. Men det demper bare skyggene.. Jeg skulle så gjerne eliminert dem.. Men finner ikke løsningen ved lysbruk slik at de forsvinner..
Bring_it_on!!:)) Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. januar 2008 Hehehe.. Stormbelysning...;o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå