Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Både positive og negative..
ape Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Super trille!!! Alt er positivt egentlig. Ulempen kan være at ryggen ikke kan legges ned. Det kan jo være kjekt hvis man har barn som må ta seg en lur. Vi brukte den i syden i sommer, når jenta sovna, tippet vi den bakover, så far og mor måtte sitte i skyggen og kose seg med en øl;)
Blue Lady Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Super trille!!! Til det den er beregnet for da. Den er ikke noe sovevogn og heller ikke noen vogn som egner seg på snøføre, men de som kjøper zapp vet nok det fra før av. Kjempelett vogn, vender lett, blir liten sammenlagt, kult at man kan kjøpe nye trekk til den, kan kjøpe handlekurv til å ha under. Er nok best til de som nærmer seg året og oppover
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2008 Ok. ja regner med den ikke egner seg på snø..og grus kanskje? Lillegutt blir straks 2 år..passer den til en 2 åring?
Zyan Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 syntes barnet må ha fylt 1 år minimum ja. Passer til en på 2 ja:) Selv har jeg ei på 2,5, og vognet er nesten alltid med på butikken eller på shopping... kjekt å ha når hun ikke orker eller vil gå, og trenger en pause. Den egner seg kun på glatte gulver, som innendørs shopping og matbutikker osv.. blir veldig hompete på asfalt, og funker ikke på grus..den er ikke beregnet for det rett og slett.
ape Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Jeg syns den funke fint på asfalt. Bråker mer en vanlig vogn, men det er absolutt overkommelig.
Zyan Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 jeg er ikke enig, men nå har vi jo forskjellig smak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå