Gå til innhold

kolikk og kiropraktor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig at kiropraktoren "knekker" nakken på babyene? var til kiropraktor med pjokken vår på fredag og da "knakk" hun nakken hans, jeg ble kjemperedd, var absolutt ikke forberedt på det.. noen som vet noe om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Men anbefaler deg å heller gå til en manuellterapaut. De er mye flinkere med babyer og det er gratis! Har du vært inne å lest på kiss-kidd.no? Mange kolikk barn er egentlig kiss-barn. Inne på den siden er det og liste over manuellterapauter og tlf.

Skrevet

takk for svar, fått litt forskjellig svar nå på ulike forum. noen fler med erfaring?

Skrevet

har ikke erfaring men hørtes ikke bra ut. knekker nakken til en lite baby...nei jeg hadde styrt meg unna.vet du har denne kiropraktoren erfaring om sånt?Skjønner at en vil gjerne gjøre hva som helst som muligens hjelper. Mener jeg har hørt at soneterapi kunne også hjelpe. Sønnen min var par ganger hos soneterapeut pga. hard mage og der er det nå iallefall ikke så " harde" behandlings metoder.

Skrevet

Kiropraktoren vi var hos, turte ikke "knekke" på lillesøster, men så ble hun heller ikke bra.

Manuellterapeuten fikk opp låsningen, men på en veldig skånsom måte. Jeg skjønte ikke når akkurat han gjorde det, men mannen som selv er fysio og sto med nesa helt oppi, for å lære mest mulig, skjønte det.

Hun hadde kiss og trengte to behandlinger for å bli helt fin.

Skrevet

Ja det er vanlig. Jenta vår hadde ei låsning som ble behandla på denne måten, vart heilt fin etter 2 behandlinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...