Snupi27 Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 jeg bruker voksipose.. den er av ren ull og veldig varm og god.. jeg spurte hva de anbefalte av voksi eller dunpose på babybutikken der jeg kjøpte den.hun sa hun anbefalte voksipose.. den kan hun bruke til hun er 3 år..! =) veldig fornøyd med den, men den er dyr..
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 dunpose fra odenwalder da voksiposen er altfor stor og klumpete og ikke passer i bagen etter en periode....
1+1=2+1+x Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 dunpose fra odenwalder... for voksiposen blir for stor! For baggen, til lagring...
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Jeg bruker god gammeldags saueskinnpose (uten glidelås). Har også voksipose med dundyne, men synes skinnposen er varmere og bedre! Voksiposen har et svakt punkt nede ved føttene, og mini har vært kald på tærne ved et par anledninger - men aldri i skinnposen! Når har blir større, han han også mer klær - og får tepper eller annet rundt seg ved behov. Tilbud på gode gammeldagse skinnposer på babykos.no
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 og posen fra odenwalder kan brukes til barnet er minst 4 år da den er såpass lang (115 cm)..jeg vet at barnehagepersonell ikke anbefaler voksipose pga knytingene og at den er klumpete..
Snupi27 Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 vi har da aldri sagt noe på at barna i barnehagen har med voksiposer.. syns de er veldig gode å bruke.. så akkurat det med barnehage må jeg si meg litt uenig i..
Snupi27 Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 glemte å si at på de nye voksiposene er det ikke knyting på men "klips" som man lukker posene med =) får fint plass til min voksipose i vogna
lifa og Eline Skrevet 6. januar 2008 #9 Skrevet 6. januar 2008 Anbefaler dun, den er god og varm og legger seg godt og tett inntil barnet i og med at dunen er evdlig myk. Anbefaler posene fra Odenwälder, selv har vi den med bamsen inni og har brukt den vintrstid snart i 2 år og det er fortsatt god plass til snuppa oppi.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 6. januar 2008 #10 Skrevet 6. januar 2008 Jeg er veldig glad i min voksipose:-)
Mazza** Skrevet 6. januar 2008 #11 Skrevet 6. januar 2008 Voksipose og lammeskinnspose her....liker begge deler veldig godt , vi bytter på litt vi...
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #12 Skrevet 6. januar 2008 Anbefaler voksipose. God og varm, kommer i stilig design. Alle deler kan byttes ut. Du får sommerdyne til den. Kan vaskes (trenger ikke rens). Flere brettemuligheter i forhold til alder, og barna kan bruke posen lenge. Dessuten kan du ta av lag på posen, når du er inne på butikker ol, så det ikke blir for varmt. Den eneste ulempen med voksi, er at den er litt stor for enkelte vogner, og det kan bli trangt under sittebøylen på noen sportsvogner. Men posen er så fantastisk at jeg heller kjøper vogn etter posen Har fra før hatt en vanlig lammeskinnspose. Det er også bra poser, men de kan ikke brukes så lenge som voksi. Har ikke erfaring med dunposer, men har vurdert dem. Synes de jeg har sett, har litt kjedelig design. Men ellers hørt om mange fornøyde brukere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå