Gå til innhold

uteaktiviteter til de små i snøen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er mammaen som lurer på alt mulig. Tror jo nesten det er farlig å la de leke ute :o) (ikke fullt så ille... :o))

Jeg så at Sanasol aket med lille Mia. Bruker dere da baby akebrett eller vanlig? Hvordan liker hun det. Er det noe annet noen av dere leker ute i snøen.

Jeg er kanskje litt rar, men føler jo at han er så liten og derfor blir veldig usikker på hvor mye og hva vi skal leke ute i snøen. Vil gjerne høre hva dere gjør

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Vi har også gått til innkjøp av babyakebrett. Kjøpte et på XXL for 179,-

det har ryggstøtte og et "belte" som de har rundt magen for å holde dem litt på plass :-)

Camilla elsket det, selv om hun var en smule skeptisk i begynnelsen :)

Utenom aking så har vi ikke vært så mye ute i snøen...men anbefaler virkelig akebrettet.

Om du søker på akebret på www.xxl.no så kommer det opp to babyakebrett, ett rødt og ett blått :-)

Skrevet

Vi var ute og testet akebrettet i dag, og det var ikke den store entusiasmen å spore hos gutten:) Tror nok dette er en "mest for mamma" leke he ri huset inntil videre, men jeg gir meg ikke så lett. Jeg prøvde å sette han i snøen, men stakkars gutten var jo så godt kledd at han han hadde jo ikke noen muligheter til å bevege seg, foruten å lage engler i snøen:)

Skrevet

Vi bruker babyakebrett, hun fikk et fint til jul fra Brio, de hadde visst en del kule farger. Som Samsyn sier så er de rette i ryggen, og har belte som de stroppes fast i. Det er også varmepute i rygg og under baken så de sitter godt. Mia digger det, hun er bare glis og latter hele veien, men første gang var veeeeeeldig rart. Tror det er gøy å være på bakkenivå og å se hva som skjer. Vi løper ned bakken noen ganger, og da hører jeg at hun ler :-)

Hun har på vinterdress fra H&M, hals/lue/vanter og de overtrekkskoene foreløpig. Det ligger bilder av akebrett og lillemor på profilen min på FB(for de som gidder å bla seg igjennom de tusen bildene jeg har lagt så familien skal få se lillemor hehe).

Så aking anbefales på det varmeste :-)

Ellers gjør vi ingen vinteraktiviteter. Vi har Ergosele så hun kan sitte på ryggen min når vi er ute og går...det er vel det. Men husk at Mia er snart 11 mnd da, hun tåler nok litt mer vinter nå enn hun hadde gjort for noen måneder siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...