Andrebolleiovnen Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Da har jeg satt opp treff. Møtestedet er Egon i Lillestrøm onsdag 16 januar klokken 17:00. Må eventuelt bestille bord dagen før, så fint om vi har klar påmelding til mandagen 14:) Påmelding på bim treff tråden! Hjertelig velkommen!!! Gleder meg!
Andrebolleiovnen Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 7. januar 2008 Dytter så flere får sett denne:)
Lille med baby i juni Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Hvor skal jeg evnt melde meg på?
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Da har jeg meldt meg på, og gruer meg litt allerede *fnis* Og ikke minst spent på om det plutselig kan være noen jeg kjenner/vet om som er der, er jo ikke alle jeg selv har fortalt til at jeg er gravid heller
Andrebolleiovnen Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2008 For påmelding, skriv dere på på BIM-treff debatten, under Akershus, der finner dere det. Eller send meg en melding via profilen:) Jeg har vært på bim treff en gang tidligere, skrekkblandet fryd. Men gikk veldig bra! Traff Rosered der, og nå er vi gravide samtidig:) Vittig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå