Hibbel Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Jeg har begynnt på den og blør og blør.... 19. dagen på rad nå og jeg begynner å bli smågal.... What to DO? Fortsette og satse på det går over snart, eller?
pøber´n & je Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Jeg gikk på de. Slet ikke med blødninger, men jeg ble gravid på de (selv om jeg tok de rett)
alvis Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Jeg brukte de før jeg blev gravid og hadde ikke noe plager. Fungerte fint.
Hibbel Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2008 obs.... ikke svaret jeg ville høre akkurat.. heheh Men blir jo "heligvis" ikke så mye "kos" da når en blør og blør.. hehehe
petite fleur Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Jeg brukte Microgynon i 12 år, hadde ingen plager med de og ble heller ikke gravid mens jeg gikk på de;-) Tror jeg ville gått til legen hvis jeg var deg....just in case.
meg & to små vampyrer Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 Jeg blødde av de. Til jeg sluttet. på pillene
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 Bruker de nå, og brukte de før jeg ble gravid og jeg ble også gravid på de. Men aldri slitt med mellomblødninger ol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå