cecan24 Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 for i kveld viste den digitale testen GRAVID!!! Skjønner ingenting jeg... Veldig glad, men mange tanker som farer gjennom hodet...
storebror og junibaby=) Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 GRATULERER så MASSE=) Og lykke til=) Blødde du som normal mensen??
Endaenbabyønskes Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 GRETULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Å, herregud, så kjekt! Gratulerer så mye!! Hadde den festeblødningen du da eller?
Endaenbabyønskes Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 GRATULERER heter det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
cecan24 Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. januar 2008 hadde "vanlig" mens,men følte likevel at noe var anderledes. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklarer det. Hadde mensensmerter også. Blødde veldig mye de to første dagene og måtte skifte tampong hvar andre time...Skjønner ingeting jeg. Var en stor festebødning må jeg si :-) Tusen takk for alle gratulasjoner. Veldig koselig.
Englemamma08-spire12-10 Skrevet 6. januar 2008 #10 Skrevet 6. januar 2008 Gratulerer så mye... har hørt flere som får mensen som normalt selv om de er gravide.. Så det trenger jo ikke å bety noe da..
2 fine små Skrevet 6. januar 2008 #11 Skrevet 6. januar 2008 Saa utrolig bra, har hatt festebloedning selv en gang, og trodde det var TR, merkelig naar man saa finner ut at man er graivd, hehe.... Speielt dersom man har festet litt i mellom, som jeg gjorde... =o) Men det har gaatt veldig fint altsaa. Gratulerer saa mye!
Gartner Skrevet 7. januar 2008 #12 Skrevet 7. januar 2008 Jeg begynner snart å lure... Jeg fikk mensen (tror jeg) på fredag. Blødde da i ca 1 døgn, og etter det har det bare vært litt som kommer på papiret etter dobesøk. Vanligvis så har jeg mens i 3-4 dager. hadde skikkleig vondt i både rygg og mage. Jeg er skikkelig trøtt, klør i munnen (mer enn normalt, har alergi), og er tett i nesen. Dette hadde jeg og da jeg gikk gravid første gang. Er ellers litt rar i kroppen.
Venter på 3_de spire Skrevet 7. januar 2008 #13 Skrevet 7. januar 2008 Gratulere så masse!! Lykke til videre!!
cecan24 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #15 Skrevet 7. januar 2008 i dag måtte jeg ta en test til bare for å være sikker, men det skulle jeg ikke gjort for den var negativ. men dette var en vanlig cb. Ringte legekontoret og de sa at jeg skulle stole på den positive testen, men de ville jeg skulle komme inn en tur i morgentidlig for ny test og blodprøve. Har ikke så veldig høye forhåpninger må jeg si, men det var nå uansett spennende å være gravid en kveld og natt, Tusen takk for alle gratulasjoner selv om det ser ut som om de ikke skal brukes på meg enda....Dessverre :-(
cecan24 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #16 Skrevet 8. januar 2008 hei. har akkurat vært hos legen og tatt en ny grav.test. den var negativ!!! veldig kjedelig.... hun sa bare "tvi, tvi. bedre lykke neste gang" mente at den testen jeg tok som viste gravid muligens kan ha vært gammel... men lykke til til alle dere andre, da var det vel mense jeg hadde alikevel da. Da er jeg med i ikm uke 3 klubben igjen....
tullemor79 Skrevet 8. januar 2008 #17 Skrevet 8. januar 2008 uff da, det var kjipt. Bedre lykke neste gang!! Fikk liksom et lite håp jeg også når jeg leste innlegget ditt om at det ikke var mensen jeg hadde 21des heller... jaja, får håpe legen min gidder ta test av meg på torsdag *lykke til videre klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå