Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den ikke, men min bror har den :o)

Han er i allefall veldig fornøyd. Det største minuset er at den er litt stor og at tastene er litt rare/spesielle.

Selv har jeg K850i og det er jo noe av samme telefonen, bare med større kamera. Jeg er veldig godt fornøyd, bortsett fra igjen, den er litt klumpete. Jeg har dog funnet ut at om jeg skulle ha såpass bra kamera så måtte jeg godta en klumpete telefon :o)

Var kanskje ikke så mye hjelp dette... men i alle fall litt erfaringer.... hehehe ;o)

Skrevet

Takk for svar! Flere?

Tror det blir den, for jeg er vant med Sony Ericsson og liker de :-)

Skrevet

jeg er også vant med sony ericsson, og er generelt sett veldig fornøyd. Mine kriterier til tlf er at det skal gå an å ringe, sende sms og mms, sjekke epost, og ta gode bilder. Og jeg gidder ikke å betale mer enn maks 500kr :P

Hadde en w810i, knallfornøyd! Ble overtalt av netcom til å gå med på 1år nytt abonnement, og fikk w880i. Herregud for et bedritent råd! Den er flat og fin, men det går jo ikke an å gjøre noe fornuftig med sjiten. Klagde til netcom og fikk K810i istedet. Se det var noe annet ja! Helt greit for meg at den er klumpete, det gjør den mer robust, og lettere å finne. Sånn er det :)

Skrevet

mannen min har den som jobb tlf og han er veldig fornøyd med den så langt=)

Skrevet

ett minus: minnekortet er ganske lite. Men jeg brukte bare kortet fra den forrige, det var mye større :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...