Loli Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Husker ikke hva de putene under poten heter jeg? Vel.. poten er doobbelt så stor som den andre og det er en største puten under som er hoven. Den ser også veldig tørr ut også er den veldig myk!(?) Men det ser ikke ut som katten har vondt. Er det noen som har noen erfaringer eller vet hva dette jkan være?
Fraggelhysa! Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Den er ganske myk i naturlig tilstand.. Har du kjent innimellom klørne på katten din, gjerne klem litt her og der. Det kan hende han har fått en flis eller noe der.
Loli Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2008 Joda, den andre er jo myk den og men denne er ekstra myk! Kjennes helt merkelig ut, akkuratt som om det er et "hulrom" rett under...hehe, flink og forklare ja!
MamsnTilSindre+Smurfen Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 ja sjekk potene kanskje har den noe i potene..flis ol kan smøre spenol på potene.. det gjør eg med katta mi. spes fordi han e innekatt . Går han normalt så er nok isje skaden så stor.. vil gå over
Loli Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2008 Har sjekka nå og kan ikke se noe. har en Russian blue og potene er mørke blå vanligvis men nå er den helt gråsprekkete og hoven. Selve poten er obbelt så stor som den andre..
Fraggelhysa! Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Uffda, stakkars lille pusen.. Jeg hadde tatt en tur til dyrlegen hvis det ikke var bedre i morgen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå