Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 og jeg må innrømme at tårene rant da jeg hørte det:-) Det må være helt grusomt å få livet sitt snudd på hodet på den måten. Med to skjønne tvillingdøtre og en enestående kone. Husker henne i tiden etter ulykken. Hun hadde aleneansvaret for tvillingene, i tillegg sto hun ved sin manns side og gikk på jobb! Noen mennesker orker alt og det er ikke tvil om at man får styrke når man virkelig trenger det:-) Hun ble kåret til årets mamma og de fortjener prisene begge to:-) Godt å se at det går an, selv når livet butter som verst for oss mennesker!!
Tiggywinkle Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Ja, her fosset også tårene. Utrolig styrke de har begge to, og det virker som om de klarer å ta vare på hverandre i en tøff hverdag. Beundringsverdig, synes jeg. Både av henne og ham. Enig i at det er fortjente priser:-)
Maud Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Jeg tutet også. Imponerende hva noen klarer i vanskelige tider.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Jeg kan i grunn ikke se han på tv jeg...... Da kommer bare Storebror og spør om jeg er lei meg..... Jeg gråter store tårer hver gang. Og mine 2 små gutter er tremenninger med Dagfinn. Så det er et forbilde med stor F.
♥Snulder Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Jepp! En flott kar med en fantastisk kone!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå