Gå til innhold

Årets forbilde er Dagfinn Enerly


Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg må innrømme at tårene rant da jeg hørte det:-)

 

Det må være helt grusomt å få livet sitt snudd på hodet på den måten. Med to skjønne tvillingdøtre og en enestående kone. Husker henne i tiden etter ulykken. Hun hadde aleneansvaret for tvillingene, i tillegg sto hun ved sin manns side og gikk på jobb! Noen mennesker orker alt og det er ikke tvil om at man får styrke når man virkelig trenger det:-)

 

Hun ble kåret til årets mamma og de fortjener prisene begge to:-)

 

Godt å se at det går an, selv når livet butter som verst for oss mennesker!!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, her fosset også tårene. Utrolig styrke de har begge to, og det virker som om de klarer å ta vare på hverandre i en tøff hverdag.

 

Beundringsverdig, synes jeg. Både av henne og ham.

 

Enig i at det er fortjente priser:-)

Skrevet

Jeg tutet også. Imponerende hva noen klarer i vanskelige tider.

Skrevet

Jeg kan i grunn ikke se han på tv jeg...... Da kommer bare Storebror og spør om jeg er lei meg.....

Jeg gråter store tårer hver gang.

Og mine 2 små gutter er tremenninger med Dagfinn. Så det er et forbilde med stor F.

Skrevet

Jepp! En flott kar med en fantastisk kone!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...