Rotekoppen88 Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 nekter å bli med på familiesammenkomster i din familie? Her i huset er det et sabla bråk hver gang det er et eller annet med min familie. Jeg ønsker at han skal delta da alle de andre mennene deltar, og det begynner å bli pinlig å finne på unnskyldninger stadig vekk. Familien hans bor langt unna så unnskyldningen er at vi er aldri på bursdager osv i hans familie. Men hadde de bodd her hadde det vært en selvfølge at jeg hadde vært med fra min side. Når man blir en familie er dette endel av pakka mener jeg selv om man ikke alltid har like lyst. Hva mener dere, er det greit at de ikke gidder?
Lykkelig g~g~j Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 har bare en ting å si, heeelt uaktuelt. Familieselskap på begge sider er obligatorisk. Gi han et kraftig spark bak...
dansejentes mamma Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Kommer jo an på grunnen, om det bare er trass hadde jeg ikke funnet meg i det, men da hadde han måtta finne en annen kjæreste. Men kanskje har han en grunn som du forstår? Har noen i din familie vært ufine? Har han sosial angst? Eller er han så pressa at han løper på jobb med det samme familien er engasjert med noe annet?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Er man familie så er man familie, og da synes jeg det er naturlig å stille opp for hverandre. Min sambo har også sin familie langt unna, men han er helt omvendt av din. Han tar med frøkna hver eneste lørdag til mine foreldre og spiser frokost med dem. Han er innom min bror flere ganger i uka og når søsteren min levde var han innom der nesten daglig. Nå er det barna hennes som får besøk og blir bedt hit, like gjerne av ham som meg:-) Det er jeg takknemlig for. Synes mannen din bør skjerpe seg om jeg kan si min mening!
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Nei det hadde jeg ikke gått med på. Selvsagt skal han bli med..
boble <3 Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 For meg hadde det absolutt vært greit at han ikke hadde blitt med nei... Synes det er respektløst mot deg og din familie og ikke bli med.
Supermamm Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 Mannen min er heldigvis med på alt, og det synes jeg er en selvfølge. Men jeg kjenner flere med menn med samme problemstilling, ikke bare er det kjipt for kona/ungene, men også for familien som han kvier seg for å bli med til. Føles jo absolutt ikke noe koselig når man forstår/gjennomskuer at svoger/svigersønn rett og slett ikke har lyst til å tilbringe tid med en!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå