Gå til innhold

Utolig sliten..

Anbefalte innlegg

Skrevet

min lille pode på 15 mnd er en liten terrorist på natten. Våkner mellom 04 og 06. Holder det gående slik at vi må opp å si natta flere ganger og da er jo jeg lys våken tilslutt.. Vi har prøvd "alt" Etter at han begynte i barnehagen har vi måttet legge han mellom 18 -18:30 for han er helt utslitt. Han er forøvrig frisk og en glad gutt. Hvordan kan vi få han til å sove sammenhengende til kl 06? Jeg er forsåvidt ett A-menneske men klarer ikke hverdagen om jeg må sove slik vi gjør nå...PS han år ikke mye service om natta, men jeg føler at vi må inn og si natta innimellom slik at han ikke blir redd eller tror vi har forlatt han..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min første tanke når jeg leste dette er at han blir lagt veldig tidlig..hva med å forskyve leggingen litt? Evt la han sove litt mer på dagtid...

Skrevet

min sover aldri kl 6. hvis han sover våkner han etter 2 timer og nekter å sove igjen. han sover kl 8 . prøv å hold han litt mer våken. kansje han får lov til å sove 15 min når han kommer hjem fra barnehagen hvis han er veldig utslitt da .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...