storebror og junibaby=) Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 saken er den; vi er prøvere.så det at mensen er blitt uregelmessig kan jo være derfor.Nå er den på mellom 28-36 dager.Før var den alltid 28 dager. MEN.er så øm i magen ved mensen nå,og skikkelig oppblåst.Vært de 2-3 siste gangene. Og i dag har jeg blødd minimalt,dvs.2 dager med normal blødning,mot normalt 4-5før. også er det litt slimete blod,noe jeg ikke kan huske å ha hatt før.Var hos gyn i høst.Rutinekontroll,men han tok innvendig UL og det så bra ut da. Hva kan dette være forno?? Litt uryddig kanskje,men håper noen forstod:=)
storebror og junibaby=) Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 7. januar 2008 noen som vet i dag da?vært borti lignende? i dag blør jeg litt mere igjen*sukk* hater mensen ,og ihvertfall når den tuller slik:(
Venter på 3_de spire Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Vanskelig å si. Det er jo noen som har mensen selv om de er gravide da..... Har du testa? Kan jo være greit med en tur til legen, så slipper du å gå å tenke på det.
babysjuk82 Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Eg ha villa dratt t legen,smerta i mage,livmor må en sjekke. Ha du testa da?
storebror og junibaby=) Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2008 har ikke testa nei,vet jeg ikke er gravid hehe....Skjer ikke meg nei....hihi ja,burde vel ringt legen,men er så gruvalt=(
storebror og junibaby=) Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2008 MEN,jeg vil ikke ta gyn.hos fastlegen min. Blir det dumt å ringe dit da?Får dem sjekka ting på andre måter? Kan man få henvisning til gyn.andre steder gjennom lege slik at det blir billigere?
babysjuk82 Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Vet ikke hvordan det er til dere.eg stoler ikke helt på legen min.var der to ganger,og hun fant ikke ut at jeg ha betenls i livmora,derfor dro jeg til en gynekolog på sykehuset.ble litt dyrere da,men verdt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå