Gå til innhold

Tidlig positiv test...betyr det noe??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at noen sier at om man får positiv test veldig tidlig, så kan det være et tegn på at man produsere ekstra mye Hcg...og at det kan være tegn på at det er tvillinger...noen som vet???

Bare nysgjerrig jeg....for jeg testet positivt 5 dager før ikm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg testet tidlig og tok en HCG test hos lege

(sånn du får svar på dagen etter. Den viser om HCG nivået stiger)

Til tross for at jeg bare var 4 uker på vei, sa legen at nivået var velig høyt og det kunne tyde på tvillinger eller en gutt : )

Det blir en gutt ; )

Skrevet

Jeg har testet positivt tidlig, uten at jeg har fått noen tvillinger av den grunn :) Testet tyyydelig positivt 4 dager før mens med andremann.

Skrevet

sise at mange svangerskap starter med 2 befruktet egg..men den ene går tapt..så det er faktisk mang som har hatt tvillinger i begynnelsen, men ikke visste om det.

Noen blør jo uten de helt vet hvorfor, og de trur også det kan tyde på at det var to befruktet egg, men den ene gikk bort..

For er vel en fare for den ene forsvinner før uke 12..så de som får bekreftet tvillinger før uke 12..kan ikke være helt sikre på det er tvillinger før de har passert uke 12..

Søstern ble påvist tvillinger i uke 8 så hun ville ikke glede seg over to før hun hadde passert uke 12.

så har jeg ei venninne som fant to stk, men den ene forsvant før uke 12 da..

Så kan jo hende det har noe å si ang teste positivt..ikke godt å si :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...