snuqx Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Så var prøveperioden over for denne gangen. Føler meg unormal når jeg er litt glad for det. Det er liksom ikke morsomt lenger. Har nå tatt tre pergokurer, og jeg føler alt er så kunnstig. Liker egentlig ventetiden for da kan vi kose oss med sexen. Det er flott å ha et sted hvor jeg kan lufte tankene rundt likesinnede. Ikke alltid kjekt å snakke med venner og familie som egentlig ikke vet hvordan det er. Stå på jenter. Jeg er overbevist om at vi alle skal klare dette.
Englemamma08-spire12-10 Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 stå på.. kan du forklare meg litt hva pergo egentlig er for noe?? er i 13 pp her :-( har ikke vært til noe undersøkelser eller noe sånn hos lege enda..
snuqx Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2008 Det er hormontabl. Du tar fem tabl. enten på dag 3 eller 5 i syklusen din og så skal disse hormonene sette igang el. Jeg har hatt sykluser på opp til 52 dg, og har derfor ikke hatt el. Etter første pergokur så løsnet det to egg. Jeg hadde snakket med legen om han kunne henvist deg til spesialist. Spesialisten tar innvendig UL og stiller masse spm om deg og din make, og så må mannen kommer med spermprøve. Jeg skal gå på 3 kurer til hvis ikke det fungere denne gangen. Går ikke det så blir det prøverør. Stå på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå