Verdens peneste gutter er mine Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Vi bor på 40 kvm noe som resulterer i at det bestandig er rotete noe vi hater både jeg og samboeren min. Det som skjer er at vi krangler hele tiden og det går selvsagt utover guttungen. Jeg er også gravid med nr 2 som skal komme i april. Jeg vet ikke hvor lenge jeg orker dette mer jeg å bo så trangt. Vi bygger hus og vet ikke når det blir ferdig. Men jeg merker med meg selv at jeg snart ikke orker dette mer da jeg er sur og sint mye av tiden fordi det er så rotete og trangt her.
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 vet du hva? jeg kjenner meg så igjen men jeg har litt større enn deg jeg da,har 90 kvm men føles som om jeg bor i en eske.. Og som deg er jeg gravid med nr 2. Vi er ikke så heldige som dere da at vi kan bygge hus så vi er stuck her,men er ikke noe koselig å ha det rotete og trangt.. lyst på like stort hus som jeg bodde i da jeg bodde i svene,hehe 200 kvm.. gosj..
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2008 Verste er jo at vil blir sinte på guttungen også enda han ikke har skyld i at vi bor sånn, derfor jeg får dårlig samvittighet. Jeg angrer som en hund på at jeg sa ja til dette hullet her. Er også sint på utleier som lovde oss et rom vi kunne lagre ting i da vi skulle flytte inn hit, har ennå ikke sett det rommet han lovde oss og tror neppe vi får det heller.
Mamma´n til A og F Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Ja, det er en utfordring. Vil anbefale å kaste alt som er overflødig og skape system på ting. Vil har mye kurv/eske system. Så mye enklere å rydde opp og ikke minst finne igjen. Ungene på også rydde opp det de holder på med, før de finner noe nytt.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2008 Vi prøver faktisk med kurv og esker her men det er ikke mye plass til de her. 40 kvm er veldig lite, herregud savner å bo i et heldt hus, der vi bodde før hadde vi 140 kvm å boltre oss på, men måtte selge huset før vi fikk bygge nytt fordi det lå så avsidigsliggende til så det var ikke sikkert vi fikk solgt fikk vi høre.
Gjest Lille jenta mi Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 40 kvm er LITE ja...synes synd i dere:-( Men hvorfor vet dere ikke når det nye huset er ferdig da? er grunnmuren bygget? Hvorfor ikke leie en større leilighet?
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. januar 2008 Vi har snekkere til å gjøre det utvendige på huset, de er ferdige til mars, resten er opp til sambo for det er han som skal gjøre den innvendige jobben
Herlige barn har jeg fått Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 Hva med og kjøpe en redskapsbod om utleier godkjenner det så dere kan ha saker og ting dere ikke bruker i? Evt kjøpe dere en tilhenger med tak eller pressening over den om det er mulig???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå