Gå til innhold

burde jeg oppsøke lege??(OBS.detaljer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

saken er den;

vi er prøvere.så det at mensen er blitt uregelmessig kan jo være derfor.Nå er den på mellom 28-36 dager.Før var den alltid 28 dager.

MEN.er så øm i magen ved mensen nå,og skikkelig oppblåst.Vært de 2-3 siste gangene.

Og i dag har jeg blødd minimalt,dvs.2 dager med normal blødning,mot normalt 4-5før.

også er det litt slimete blod,noe jeg ikke kan huske å ha hatt før.Var hos gyn i høst.Rutinekontroll,men han tok innvendig UL og det så bra ut da.

Hva kan dette være forno??

Litt uryddig kanskje,men håper noen forstod:=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan du være gravid da?

ring lege i morgen vist du er usikker :)

Skrevet

Ta en gravi-test!Og ring legen =)

Skrevet

Har du skifta prevensjon?

Skrevet

Hun er prøver da.... =P

Skrevet

Åh, det er akkurat som å lese om meg selv! Satt akkurat og tenkte om jeg skulle skrive for å spørre selv.

Hvor lenge har dere vært prøvere?

Skrevet

En blir jo gjerne litt mer detaljfokusert når man prøver å bli gravid. Alle ting granskes nøye for det kan jo være mulige tegn på graviditet.

Ta en test dersom du lurer. Men om den er negativ tror jeg ikke at en blødning som er litt mindre enn den pleier r noen grunn til å gå til legen.

Skrevet

altså,KAN jo være gravid,men tviler sterkt.

men var ikke bare den mindre blødningen jeg lurte på.

Hele sammenhengen,ustabil syklus,mye mere oppblåst/øm ved mensen,og at blodet er slimete,og nå mindre blødning.

Det med oppblåsthet og ømhet har jeg ikke hatt før,blodet har jeg egentlig aldri studert hehe

Vært prøvere i tja....8mnd.

Skrevet

Vi brukte 2,5 år på å bli gravide med førstemann.

Hadde også uregelmessig mens, tror den hang seg opp fordi jeg gikk å venta og håpte den ikke skulle komme. Følte meg også mer oppblåst og øm, noe jeg tror kom av at jeg kjente mer etter/hadde fokus mot den regionen og selvsagt syntes veldig synd på meg selv hver gange mensen kom istedet for positiv test :-)

Blødningene varierte også mer.

Og jeg tror alt skyldtes psyken. Jeg var så opphengt i å bli gravid at jeg lette etter tegn hele tiden.Tenkte og håpet hver måned.

Til slutt dro jeg til legen for å starte utredning. Etter å ha fått svar på blodprøvene mine (hormonelt var alt i orden) og at sædprøven til min mann var normal så slo jeg meg til ro med at jeg nok ville bli gravid på et eller annet tidspunkt.Den neste måneden ble jeg gravid!

Prøv å tenk minst mulig på det...lettere sagt enn gjort, vet det....

Og hvis du er urolig for at noe er galt bør du selvsagt dra til legen :-)

Lykke til!

Skrevet

Det kan ikek bare være at du har sluttet med prev. da? Hva gikk du på før?

Skrevet

gikk på yasmin.

Men var normalt i ca 3-4 mnd føre dette tullet begynte.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...