hit og dit Skrevet 6. januar 2008 #28 Skrevet 6. januar 2008 ja gjer jo det, ellers så hadde eg vert ute av døra fort. Ingen grunn er god nok til å leve med ein mann ein ikkje elsker.
Lykke*Li Skrevet 6. januar 2008 #29 Skrevet 6. januar 2008 Det er klart jeg elsker kjærsten min....Hadde jeg ikke gjort det, hadde jeg vel heller flyttet! Kjære vene, håper det ikke er så mange der ute som bor sammen for barnas skyld! Hvis mor og far ikke viser hverandre kjærlighet i det hele tatt, hadde jeg heller flyttet for BARNETS SKYLD... De skjønner vel greia etterhvert når de blir eldre at så lenge mamma og pappa ikke koser, så er de ikke kjærster. Hvorfor bor de sammen da?! De ser jo hvor "fint og flott" alle andre har det(som er kjærster) og fatter fort tegninga!
fox`y Skrevet 6. januar 2008 #30 Skrevet 6. januar 2008 ja gjør no d:) sjøl om ikke vi e bestandig så enig.
mayaya Skrevet 6. januar 2008 #31 Skrevet 6. januar 2008 Ja, ellers hadde jeg ikke bodd sammen med han.
Mor di! Skrevet 6. januar 2008 #32 Skrevet 6. januar 2008 Å ja, over alt på jord! (i tillegg til mini, da =)) Kunne ikke forestilt meg en tilværelse uten han, men hadde jeg måttet hadde jeg helt sikkert fått det til ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå