Gå til innhold

Mulan - Og to søte trollunger!


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei :o)

 

sorry, fikk ikke svart i går, p skulle på jobb og ha med data`n.

joda, vi kan dra og ødelegge gulv i ny hytte istedenfor :o) spesielt hvis den inneholder dusj og do også... :-p

 

vi hadde nok kommet oss opp på hytta uten for mye styr. de har jo trasket opp med fem unger og sånn... men jeg vet jo ikke hvordan det er der før jeg har vært og sett. vi kan jo ta problemene da?

 

har dere hatt en fin helg?

vi har jobbehelg, vi... gleder meg til p slutter med 100% og går tilbake til 50%... han er mye borte og veldig sliten... og da får jo jeg dårlig samvittighet ved å stikke på jobb og la de være alene...

 

har foresten fått 35% fast, da :o) YEI!!!!

 

stor klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hola snuppa!!!!!!!

 

he he, merkelig nok har mamma og de bygd hytte et sted uten strøm... er det mulig sier jeg bare!!!!! men er solcelle da, og helt grei dass liksom... ikke utedo hvertfall, ho ho, det takler jeg ikke!!!!!!!!!

jepp vi får se an, må få til en hyttetur hvertfall!!

 

gratulerer m litt fast stilling da!! det er bra!!!

pe er ikke ferdig på skolen ennå, er han\

 

har hatt en fin helg her, var å lekte hos pappa og de i snøkaoset igår, idag har vi bare vært hjemme. Vilde er ikke helt frisk heller stakkar. Lurer på om hun har fått herpes v munnen, eller om det bare er et sår som er blitt litt betent, det er hvertfall vondt, så hun har nesten ikke spist idag. Ville ikke ha is eller kakao heller! dakar lille, får så vondt av de når de ikke er i form...

 

alle friske hos dere\

håper det!!

 

klem klem

Skrevet

uffda... det er ikke brennkopp som har smittet dit da? får håpe hun slipper å bli plaget av herpes!!!

 

nei, men han har bare masteroppgave og ett fag igjen, så han regner med å starte i jobb i juni... men han har jobbet ekstremt mye nå pga han ene brukeren på jobben, og de trenger to nattevakter.

 

alle er friske... tror jeg...

p har klaget litt over vondt i halsen, men han er nok bare sliten, og da setter det seg jo kjapt "noe" ett eller annet sted.

snupp har sovet 3 timer på dagen og sutret hele ettermiddagen, så jeg vet ikke... men tror hun "straffer" meg fordi jeg har begynt å jobbe når hun ikke er i barnehagen. er KRISE hver gang jeg sier "hadet, mamma går på jobben". aldri sånn mot p....

 

det er så morro med den snøen nå :o)

vi tok akebrett i stedenfor vogn da vi skulle i bursdagen til lille dulosten i går. svingte innom ett par akebakker da :-p

Skrevet

he he moro m akebrett ja!! vogn nytter jo hvertfall ikke, er så dårlig m måking.... tar et døgn det før alt er måkt.

 

hmmm tror ikke det er brennkopp, det starter jo mer som en rød prikk. Dette startet nesten som en rift så det ut som. huff huff. har smurt på en sånn salve nå da, så håper det blir bedre over natten.

 

he he typisk barna at de alltid skal straffe mamman!! utspekulerte små sleipingene, hehehe!! de vet hva de skal gjøre ja... luringer!!

 

åååh jeg er så trøøøøøtt..... vil sove!!! men nytter ikke her det før langt på kveld, he he-.....

Skrevet

holder lillegutt deg våken? du får ta han med deg i senga og slenge ut puppen, da, så er han fornøyd og du kan sove... hihi

 

lenge siden du var på hs? han var jo så stor da jeg var innom før jul! har han lært norn triks enda?

Skrevet

gidder ikke legge meg før han sovner, ellers våkner vilde, og da blir det bråk, he he, eller det tar hvertfall ennå lenger tid før det blir natta... han pleier sovne rundt elleve, så jeg får holde ut!

han vil ikke ha pupp om han ikke er sulten, he he, grei sånn, så funker ikke som sovemedisin her!!

 

skal på hs 24 januar, da er det 5 mnds kontroll, så har ikke vært der siden slutten av november.

jaaaa han klarer å rulle!!! fra mage til rygg, så flink atte!!!! gjprde det første juledag for første fang, hi hi!!

Skrevet

første Gang ja!!!!

Skrevet

ååå, så morro :o) men farlig... hehe

 

store gutten, herregud, 5mnd kontroll!!! snupp bikket nettopp 17 mnd, skjønner ikke hvor tiden blir av!!! og du teller vel ikke måneder lenger med snuppa di... for hun er stor hun!!!

 

hvordan går det nå da? uten park og begge hjemme... er det bare stas å være storesøster nå? vendt seg til at hun ikke blir kvitt han?

Skrevet

sånn. måtte bare ta kveldsstellet på lille uro her!!

 

huff ja tiden flyyyr, han er liksom ikke bittelille bebin min lengee... snufs... men fortsatt veldig liten likevel da, og det er jo stas at han er blitt litt større og får litt bedre kontakt liksom, gliser og ler, moro assa!

Går fint å ha begge hjemme, roligere uten parken faktisk. Det eneste som er litt styr er å få handlet og sånn, men prøver å stikke av en times tid når det er noen her, og handle inn masse, så trenger jeg kanskje bare en liten tur til den uken liksom.. og skal jeg på storsenteret setter jeg igjen en av de hos noen andre, he he, funker ikke særlig bra m begge to i sandvika!!

vilde syns det er veldig stas m lillegutt, elsker han sier hun, he he he!! sier så mye rart for tiden!!!!

 

trives snuppemor fortsatt like godt i barnehagen\

Skrevet

ååå, så søøøøøt :o) elsker han :o)

 

ja, hun stortrives! var skikkelig sliten første dag etter ferien stakar. lå bare og halvsov etter barnehagen. hehe

 

nå skal jeg gå og se film i senga.

 

sove godt da dere!!!

 

nattaklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...