Gå til innhold

Nedtur:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde endelig funnet noen urter og en del informasjon på en side på nettet. Jeg så endelig lyset. Flere kunne bekrefte at de hadde blitt gravid på denne urten, da den kan hjelpe å senke FSH verdien. de som lager denne urten kan bekrefte at den faktisk er enda bedre enn akupunktur på nettopp mitt problem.

Jeg bestillte dette preparatet i går fra USA, så i dagtidlig kom nedturen, er ikke sikkert jeg får den. Det er mulig Norge har en dum regel så sier at jeg ikke kan få dette inn her i landet, det var de som driver siden som ga meg beskjed. Nå er jeg bare kjempe lei meg. jeg var virkelig glad da jeg etetr 4 år endelig har funne noe som er bevist at kan hjelpe, det er jo ingen vestlig medisin som kan det:(

Så nå sitter jeg er stille fortvilet. hva hvis jeg ikke får dette, det er jo det eneste som kanskje kan hjelpe meg, snakk om falske forhåpninger:(

Nå har jeg sendt mail til tollen å hørt om det er mulig å få det inn i Norge

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ånei så kjipt!!!

Håper tollen kommer med positivt svar til deg så rask som mulig, slik at du ikke trenger å bekymre deg!

Men om du som privatperson ikke får lov å bestille det, kan det være at helsepersonellet kan hjelpe da?? Tenkte om det kanskje var litt andre regler da.. ?

Skrevet

Kjipe greier.

Har dei ikkje urten i norge?hmmmm--.-

Sku kje tru da sku vere so vanskelig å få da til norge,men regler er regler,tydligvis og desverre for mange....

Håper det odner seg for deg:-)

Skrevet

Å så forferedlig kjedelig da!!!! Du kjenner ingen som skal til USA da og kan "smugle" dem til Norge for deg :)

Skrevet

Kan jeg spørre hvilken urt det er snakk om?

Skrevet

Jeg er ganske skeptisk til dette, jeg. Selvsagt vil de som lager dette urtepreparatet si at det er bedre enn akupunktur eller whatever. De skal jo selge et produkt!

Nå vet jeg ikke hva slags produkt det er snakk om her, men Norge har regler når det gjelder innførsel av legemidler etc av en grunn. En annen ting er at det er "bevist" at det virker - bevist av hvem? Er det urtemedisin det er snakk om, er det neppe registrert som legemiddel, og da finnes det stort sett ikke ordentlige tester som faktisk BEVISER at legemiddelet virker. Registrerte legemidler har fått godkjennelse etter årevis med tester som koster mange (hundre) millioner kroner.

Jeg tror IKKE at urter bestilt over internett er det eneste som kan hjelpe deg. Jeg forstår at du er fortvilet, men jeg ville heller snakket med legen min om dette.

Tro kan flytte fjell, og man skal ikke undervurdere placeboeffekten, men samtidig er det mange som blir lurt trill rundt av ymse alternative behandingsmetoder som faktisk ikke virker. Og de betaler mye for det, også. Vær så snill, ikke ta alt du finner på internett for god fisk.

Masse lykke til framover, håper virkelig at du når målet ditt om å bli gravid - så snart som mulig.

Skrevet

Det var visst lite sannsynlig at man fant den så mange steder. Dersom det skulle være ett lite håp så måtte det være på en kinesisk helsekost butikk, men jeg vet ikke om noen i bergen:( Denne urten blir kallet ovaian health. Det er ingenting som kan hjelpe meg med å bli gravid, bortsett fra akkurat denne. jeg orker snart ikke flere nedturer. Hvorfor kunne jeg ikke hatt ett problem som de kan hjelpe meg med???

Jeg har tenkt å spørre akupunkturen min til råds om ca 2 uker, men tviler på at det er noe hun kan gjøre. Er heller ingen som skal til USA i nermeste fremtid

Skrevet

Hvis dette er det du trenger, så dra på helgetur til New York og få tak i pillen!

Oi, så dramatisk jeg ble her nå.

Håper hvertfall det går og at du får positivt svar..

Skrevet

Tro meg, jeg kan det meste om problemet mitt. Jeg har vert til flere leger og gynekologer i løpet av 4 år. det er ingenting de kan gjøre med høye FSH verdier. Det er ingenting de kan gjøre for å bedre eggkvaliteten. Jeg vet hva det vil si å slite, da jeg brukte 2 år på min første datter, da var det akupunktur som tilslutt hjalp meg. Hvordan jeg vet det, ganske enkelt, hele syklusene mine ble totalt forandret da jeg startet å gå til henne.

Når jeg sier at flere har blitt gravid så mener jeg ikke at de som lager produktet sier det. det er ette eget forum for oss som sliter med dette probkemet, ett amerkansk forum. her er det maaaaaaaaaaaaaaange som har klart det da de har prøvd det. Da har de kontrollert blodprøvene og sett at FSH verdien har gått ned under denne behandlingen.

De som sier at denne hjelper, er IKKE de som lager den. Hun som sier at den hjelper er en annekjennt vestlig lege som har slitt med det samme. Hun var en av de som også var klar over at ingenting hjelpte. Hun har nå startet ett eget forum som skal hjelpe oss med samme problemet å bli gravid.Hun har egentlig ingenting med urten å gjøre, men anbefaler den videre. urten er en gammel kinesisk medisn.

Tro meg, jeg tar ikke alt som god fisk. Jeg vet bedre....

Skrevet

å en ting til. Jeg vet at alle legemidler, alle vitaminer elelr urter osv... de hjelper for noen men ikke for alle. Det er som med akupunktur, det hjelper for noen men ikke for alle. jeg er en av de som har god effekt av det (kan ramse opp alt hun klarer å gjøre som er bra). Poenget er at denne urten kan faktisk gi meg håp. det er ikek sikkert den hjelper akkurat meg, men det er en mulighet for at den kan gjøre det

Skrevet

ENIG - ta turen over og kjøp dette produktet. Tenk hva det er verdt OM du lykkes med dette. legg for eksempel neste ferie til USA. Håper du får hentet det hjem!!!!

Skrevet

Jeg skrev jo at jeg ikke visste hva slags produkt det var snakk om, det jeg skrev var mer på generelt grunnlag. Det ER mange produkter med tvilsom nytteverdi der ute, men forhåpentligvis gjelder det ikke dette som du har funnet.

Jeg skrev også at tro kan flytte fjell. Kanskje det kan gjøre det i ditt tilfelle. :) Håper virkelig at du når målet ditt.

Skrevet

Jeg sjønnte det. jeg vet at det finnes mange tvilsome internettsider osv.. I løpet av min sykepleierutdanning så har jeg lært en ting, det er å sortere i det man finnner av kilder. Jeg har hørt en del om denne legen tidligere, har berre ikke visst at hun også kunne en del om dette. Hun sier at her er det nok kinesisk medisin som pr. i dag kan hjelpe (om det er noe som kan hjelpe.

Takk for ellers gode ord, jeg håper vi når målet tilslutt ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...