Gjest Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Nå har jeg bestemt meg, er nødt til å gå ned i vekt, har det jo ikke noe bra når jeg veier så mye som nå... Vil ned minst 10 kg! hadde ikke gjort noe om jeg klarte 15... Hvor lang tid bør jeg regne med å bruke på dette? Noen som har noen tips eller oppmuntrende ord til meg? Føles litt håpløst, målet er så laaangt unna! har planer om å jogge to ganger i uka, trene spinning to ganger i uka, og gå lange turer de tre siste dagene... og kutte ut alt av godteri! Det er vel mulig å nå målet da??
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Meld deg på trivelsvekt-tråden vår! Jeg går på ketolyse, og da er ikke målet langt unna...gått ned 5 kg alt, på 1 mnd, og da har jeg skeia ut masse! Tør ikke tenke på all driten jeg har stappa i meg engang :S Så ja, det går! Jeg skal ned 20 kg, førstemann!!! )
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Jøss, så flink du er! Hva er ketolyse? hehe, ikke helt oppdatert jeg!
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Ikke vanskelig i det hele tatt med denne kuren, for man kan spise MASSE god mat, egg, bacon, fett, rømme, osv osv. Cluet er og kutte karbohydratene i kosten, til det minimale. Alt annet kan spises med god samvittighet! ) www.lavkarbo.no www.ketolyse.no
I love my boys Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 spis normal men kutt ut helt karbohydrater. Ingen sukker, godis,sjokolade osv. bruk suketter hvis du vil ha noen søt. ikke spis mat etter 7-8 Det har jeg prøvd. det hjelper
ape Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Å kutte helt ut karbohydrater er ikke BRA! Kroppen trenger faktisk litt karbohydrater. Kutte ned er en ting, men aldri kutt helt ut.
cherry coke Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 Spis sunne regelmessige måltider, helst hver 3-4 time. Drikk mye vann og prøv å gå 30 min pr dag. Spis så mye frukt og grønnsaker du orker.
Blidmamma Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 Jeg gikk ned en kilo i uken jevnt og trutt ved å gå på en diett som vel ligger mellom fedon og atkins. Kuttet ut alle matvarer som inneholdt lette kabohydrater og lite fiber. Dvs alt sukker, brød som ikke er skikkelig grovt, poteter, hvit ris, hvit pasta osv. Spiste mye proteinrik mat og var ikke redd for fett. Føles litt sunnere enn Atkins, fordi man spiser masse karbohydrater i form av grønnsaker, frukt og enkelte veldig grove kornprodukter. Man skal jo ha i seg en del viktige næringsstoffer samtidig som man går ned i vekt. Dessuten følte jeg at kroppen ble justert, er mye mindre avhengig av karbohydrater nå. Det beste var at man så resultater så fort, det var veldig motiverende og gjorde det enkelt å fortsette til jeg hadde gått ned 13 kilo, som var fem mer enn det jeg håpet på før jeg begynte. Montignac er mannen bak kuren - hvis du vil finne ut mer.
Sistah*G07*J09* Skrevet 6. januar 2008 #9 Skrevet 6. januar 2008 jeg skal begynne i morgen. Går over til ingersrugbrød, masse frukt og ikke noe potet, ris eller pasta. Er kjempe motivet nå, dritt lei av feit mat og godis Skal bli kjempe deilig, men de første dagene er kjempe harde. Fordi da justerer kroppen seg til ikke å få sukker. Å da er sukkersuget veldig ille. Nesten som man må rense og detoxsere kroppen for sukker Men skal holde ut!! gjorde akkurat det samme før jeg ble gravid, å da gikk jeg ned ca.12kg på ca.2mnd Spiste ca.1500kacl om dagen, men nå skal jeg spise ca.1700, siden jeg ammer. Kan ikke risikere å miste melka. Er veldig vanskelig å komme opp i nok kalorier når man spiser lite karbohydrater. Drikker også 2,5liter vann pr.dag. pluss en kopp kaffe og ett glass juice. Når jeg spiser middag, har jeg halve tallerkenen med salat eller råkost, en fjerdedel med koktegrønnsaker og en fjerdedel kjøtt (kylling eller fisk). Funket veldig bra i fjor, å krysser fingrene for at det går bra igjen Det eneste som funker på langsikt er kostholdsendring og mosjon!!!
mamma`n til 3 gutter Skrevet 6. januar 2008 #10 Skrevet 6. januar 2008 Ja Ingers rugbrød kan jeg anbefale på det sterkeste!!! Har gått på kurs og har nå gått ned 13 kilo siden slutten av oktober. Har noen få kilo igjenn å ta av, så jeg starter på et nytt kurs nå! Det er kjempemotiverende med å møtes en gang i uka for veiing og for å få støtte og råd fra kurslederen! Har prøvd å slanke meg på egen hånd mange ganger, men aldri klart mer enn et par kilo før jeg har lagt de på meg like fort igjenn! Og det beste av alt med dette er at jeg aldri er sulten, og på grunn av fiberkosten får jeg heller ikke så lyst på søtsaker. Man slipper også å telle kalorier og veie maten!! En daglig trimtur hjelper også på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå