Silja FullFres McQueen Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Fy søren... Så mange unger med autisme... Var det fire? Huff... For noen sterke foreldre! *hatten av*
frøken blå Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Var det ikke 5 av 6 barn med autisme? Eller 4 av 5. Huffameg, det ser ut så de sliter økonomisk ja. Her blir det gråting kjenner jeg. Gleder meg allerede til å se hva de får til!! =)
celodi Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 åh,er det det nå..Må sette på etterpå..snuppa ser på en tegnefilm nå..er vel snart ferdig
Silja FullFres McQueen Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2008 Ja, såg det nu... Enda sterkere...
prekæs Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 Så er spørsmålet. Ville de stått i fare for å bli hjemløse i Norge?
Mille** Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 Her blir det sipping ja! Håper det ikke er en sånn episode som ikke blir ferdig i løpet av et program, det er irriterende!!
Silja FullFres McQueen Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. januar 2008 Kjøp deg mange kanaler da vettu! Høhø
frøken blå Skrevet 6. januar 2008 #10 Skrevet 6. januar 2008 "To Be Continued" ja.... Saaaaaaaali, da sprekker jeg! *kom igang for pokker, så får vi se resultatet!!* Hehe =)
Bea- Skrevet 6. januar 2008 #11 Skrevet 6. januar 2008 Det er en sånnen episode, som blir delt opp i to deler.. Gidder omtrent ikke og se på det når det er sånn. Vil jo se resultatet!!
RajaPia Skrevet 6. januar 2008 #12 Skrevet 6. januar 2008 ser ikke programmet , men leste om det. Tror jammen jeg ikke hadde turt å fortsette å sette barn til verden etter 2.med autisme, eller 3. for den saks skyld... For en jobb. Tenk på framtiden også. Foreldrene sliter nå , men framtiden blir ganske sikkert ikke lettere. Men dette er min mening da...Sterke er foreldrene uansett.
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 6. januar 2008 #13 Skrevet 6. januar 2008 Ut fra det de sa, sa de at de hadde fått beskjed om at det ikke var genetisk... Og at de ikke fikk diagnosene før senere. Etter alle var kommet.
Silja FullFres McQueen Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #14 Skrevet 6. januar 2008 Fader... skjønte det nesten, de viste litt mer enn vanlig... Så skjønte at det kom til å være en del-episode... =P
Silja FullFres McQueen Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #15 Skrevet 6. januar 2008 Eller kanskje den ikke er delt i to likevel.. Siden de allerede er ferdige ensten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå