Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Er i gang med å handle inn til minien, men er litt usikker på hva jeg bør kjøpe av klær. Hvilken størrelse handler dere inn i? tenker at det er greit å ha litt klær til de første ukene (da jeg ikke regner med at jeg er så veldig klar for shopping..) 56 virker jo veldig stort? men 50 kan vel bli lite..Vanskelig. og hvor finner dere bukser/sparkebukser/hele "dresser"? synes det er vanskelig å finne med føtter i. Trenger litt tips jeg...
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 lurer på det samme jeg..hvilken størrelse bør jeg handle inn i? og hvilke bukser anbefaler dere?
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Hei, jeg lurte på noe av det samme forrige uke. Her er masse svar jeg fikk da jeg spurte om hvor mye jeg må kjøpe inn i str 50: http://www.barnimagen.com/forum/thread/136423942 Jeg har handlet en del på de vanlige kjedebutikkene (HM, Lindex & Cubus), samt på Barnas Hus og Den Kule Mage (Petit Bateau).. Synes det er litt tullete å betale i dyre dommer for bukser og bodyer etc som de vokser ut fra på null komma niks! Jeg har blitt anbefalt å kjøpe sånne myke, gode bukser m/føtter og slik bred kant øverst på magen til innebruk + sparkebukser (fant noen på HM og Zara Baby). :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå