ragna Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 mennesker som rakker ned på en mamma som finner barnet sitt nydelig. mennesker som rakker ned på en mamma som er bekymret for barnets ve og vel. mennesker som rakker ned på en mamma som har guts til å fortelle andre om livssituasjonen sin. mennesker som rakker ned på en mamma som skryter av barna sine. lista kunne ha blitt lang. jeg blir så inderlig pokkers oppgitt, og det over en internettside.
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 diagnose: sjalusi?? vet ikke,men det er vel janteloven som lever i beste mening hos de som ikke kan glede seg på andres vegne.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 "mennesker som rakker ned på en mamma som har guts til å fortelle andre om livssituasjonen sin" De som gjør det er hvertfall mye mer fornuftige enn hun som bretter ut altfor mye i en verden hvor det ALDRI blir borte... hun må jo være dum som et brød..
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 har hun sagt hva de heter å hvor de bor da?? i disse nettby og facebook tider så synes jeg maaange legger ut alt for mye info om seg selv og barna.
Cat.68 Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 Og hvorfor skal jeg være redd for at det ikke forsvinner. Aamme om det ligger på internett i tusenvis av år fremover skjønner jeg ikke hvilken skade det vil gjøre. Hvis man holder ting hemmelig derimot og skjuler det som ikke altid er like vakkert i livet, vil det altid kunna brukes imot deg og skade langt mer en at man er åpen.
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 jeg tenkte på naken bilder av barna,, de kan ikke velge hva voksne legger ut om de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå