Englemamma08-spire12-10 Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 går d ant og bruke sånn øretermometer for og måle tempen når man "jakter på EL?? Er prøver i 13 pp. er nå på dag 39 i syklusen, har testa negativt en gang, ny test mot slutten av neste uke om ikke TR dukker opp.. har et lite håp om at spira kanskje kan stte nå, men om hu ikke gjør d skal jeg starte jakten på EL ifra neste pp :-D
Englemamma08-spire12-10 Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2008 okey, da må jeg vell anskaffe meg et sånn annet et :-P hehe
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Hei! Så spennede da! Håper virkelig at du er gravid! Hvis jeg var deg ville jeg bare begynt å tempe nå. Da ser du hvilke temp du skal ligge på etter EL, så hvis du får mensen, så ser du hva tempen faller til. Det går nok bra å bruke et øretermometer, men det ideelle er et vanlig termometer, med to desimaler. Er det to desimaler på øretermometeret ditt? Her kan du bestille termometer med to desimaler, men håper at du ikke trenger det da! www.babyornot.no/product_info.php/cPath/30/products_id/44 Lykke til!
Englemamma08-spire12-10 Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2008 er to desimaler på øretermometret itt.. skal man ta tempen om mårran eller kvelden eller åssn fungerer d for og få best resultat
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Du må ta den om morgenen før du står opp. Du kan se her: http://pernille.info/bbt.htm Så kan du registrere deg på FF, da finner programmet ut når du har EL: www.fertilityfriend.com Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå