d",)~^~^~ Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Hender det ofte at de blir blå på leppene?
strekkmerketrollet Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 jenta mi har bare vert blå på leppene ved 1 tilfelle, da hadde hun et kraftig astma anfall og havna i c-pap (usikker på skrivemåten) på sykehuset.
d",)~^~^~ Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2008 Jenta mi blir blå på leppene selv om hun ikke har noe hosteanfall eller anstrenger seg veldig. Skal heldigvis til legen imorra, men kjenner at jeg er litt bekymret. tenker jo også på hjertefeil...
strekkmerketrollet Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 hm.... ja, dette vet jeg ikke noe spesielt mye om. Men fint du skal til legen da, så får du i alle fall sjekket det ) Hvor gammel er hun da?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 gutten min har bare vært 1 gang blå på leppene. Da var det ambulansefly og sykehus innleggelse med en gang. Han var veldig tungpustet og dårlig da.
d",)~^~^~ Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2008 Hun er straks 2 år. Har brukt astmamedisin til og fra i perioder siden i fjor påske. Men ingen diagnose enda. Imorra skal vi på Volvat etter anbefaling fra andre som opplever at fastlegen ikke tar ting alvorlig. Har hørt at der får du de undersøkelsene som trengs (røntgen, ultralyd osv) Når hun blir blå så er det ikke tegn til pustebesvær eller andre problemer. Det varer alt fra noen sekunder til noen minutter.
strekkmerketrollet Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 ok, jenta mi er også snart 2 år (februar) ) Har brukt medisiner siden hun var 7mnd. Fikk diagnosen da hun var litt over 1 år. Lykke til med legen ) Håper å høre fra deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå