Gå til innhold

Dere med astma barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hender det ofte at de blir blå på leppene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenta mi har bare vert blå på leppene ved 1 tilfelle, da hadde hun et kraftig astma anfall og havna i c-pap (usikker på skrivemåten) på sykehuset.

Skrevet

Jenta mi blir blå på leppene selv om hun ikke har noe hosteanfall eller anstrenger seg veldig. Skal heldigvis til legen imorra, men kjenner at jeg er litt bekymret. tenker jo også på hjertefeil...

Skrevet

hm.... ja, dette vet jeg ikke noe spesielt mye om. Men fint du skal til legen da, så får du i alle fall sjekket det :o)

Hvor gammel er hun da?

Skrevet

gutten min har bare vært 1 gang blå på leppene. Da var det ambulansefly og sykehus innleggelse med en gang. Han var veldig tungpustet og dårlig da.

Skrevet

Hun er straks 2 år. Har brukt astmamedisin til og fra i perioder siden i fjor påske. Men ingen diagnose enda.

Imorra skal vi på Volvat etter anbefaling fra andre som opplever at fastlegen ikke tar ting alvorlig. Har hørt at der får du de undersøkelsene som trengs (røntgen, ultralyd osv)

Når hun blir blå så er det ikke tegn til pustebesvær eller andre problemer. Det varer alt fra noen sekunder til noen minutter.

Skrevet

ok, jenta mi er også snart 2 år (februar) :o) Har brukt medisiner siden hun var 7mnd. Fikk diagnosen da hun var litt over 1 år.

Lykke til med legen :o) Håper å høre fra deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...