MaaneMannen Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 På NRK3 sender de serien House igjen klokka 20:00. Passer meg ypperlig, siden jeg ikke oppdaget serien før et stykke uti sist.... Ellers er det Mythbusters som vanlig fra 21:00 på discovery...
Mamma med to søte små Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 American pie 2 på tv3 kl 2100 (litt usikker på klokkeslettet).
☆Anonymia☆ Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 american pie2 klokka 21 på tv 3 =)=) jippi =)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Olsenbanden strata akkurat på tv2 Zebra.... Måtte velge det i mangel på noe bedre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå