Gjest Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Hva på fest i går hos naboene, kom hjem i 4 - halv5 tia..Drakk selvfølgelig ikke ) Gikk å la oss med en gang... Våknet igjen klokken 6 med skikkelig smerter nede i magen på høyre side, føltes ut som noen stakk en kniv inn i magen..... Lå da på ventstre side... klarte ikke å bevege meg over på høyresiden.... Måtte stå opp å gå ut på badet, tok ca 1-2 min før det forsvant.... Har ikke kjent nåe etter på..... Kan det være kynner???
Siivi Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Høres ud som strekk i livmor-ligamentene...helt normalt. Kommer og går veeeldig fort.Har hatt d kjempe mangen ganger
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Jeg får også samme smerten av å ligge på høyre side, så jeg legger meg ikke frivillig på denne siden, men det hender det skjer i søvne da.... Var slik i første svangerskap og nå.
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Jeg lå på venstre side.. smertene var i høyre side )
mumitrolletermammantilmille Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Høres ut som ligamentene som strekker seg. Det er sinnsykt vondt. Hadde dette selv for noen uker siden. Ble livredd og spurte legen min. Hun sa det helt sikkert var ligamentene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå