Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Fikk mensen tilbake da førstemann var rundt 6mnd og hadde bare hatt en menstruasjon da jeg ble gravid på ny.. er det uheldig for den nye graviditeten og fosteret? bør man ha flere menstruasjoner?
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Har ikke hørt noe om det. Jeg ble selv gravid uten noen synlige menstruasjoner mellom de to siste.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Nei da.Går bra det.Jeg ble gravid etter min sønn var kun 2 mnd..men tror selv 3 mnd da.Hadde to mensen mens legene mener jeg ble gravid før jeg hadde den andre menstruasjonen.Jeg var litt skeptisk og men legene sa at når mensen var tilbake så var kroppen klart for nye graviditete osv.
Nancy Drew Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 mener bestemt at de anbefaler et fult år venting før an blir gravid... vist ikke går man automatisk inn i et høyrisikosvangerskap...dette betyr ikke at ikke alt kommer til å gå strålende med deg og andre, men sikkert at dere er mer utsatt for ting som bekkenløsning ol... men dette vet jeg i grunnen lite om... mener bare jeg har hørt/lest det... Lykke til
SuperMoM <3 Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Neida,er ikke farlig i det store og det hele:p Min søster (hun har 5 barn.. fikk de fra hun var 19-26) ble gravid igjen da nr. 2 var 6 måneder.Var ikke noe problemer med det.Helt samme svangerskap som med de andre.. eller ikke helt.hun hadde forskjellig svangerskap fra jente og gutt og de to første var jenter. Eneste forskjellen var at hun ikke var kvalm og at hun ikke kunne ligge på ryggen.hehe.. Skal ikke du tenke noe på!
*bubbs* Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Jeg tror ikke det har noe å si hvor mnge menstruasjoner du har hatt før neste graviditet, men det anbefales å vente et år mellom hver graviditet. Det er jo en hard påkjenning for kroppen å være gravid og det tar en stund før den er tilbake i fitt form. Det går jo nesten alltid bra, men risikoen for abort og tidlig fødsel er høyere når man får to tette. (så vidt jeg vet i hvert fall)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå