Kæmma og trultene Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Jeg har en uke + igjen til neste mens, me idag har jeg hatt blødning som bare er bitteliten. Ingenting i bindet nesten, og bare noen dråper når jeg er på do. har hatt steike vondt i magen også, men tror det er luft..uten å være sikker da... Hva er det?? Har aldri hatt det før. Nå sist jeg var på do om det ingenting i det hele tatt. Lurer på om jeg er gravid, så min første tanke var abortering faktisk, men jeg er jo ikke kommet langt i graviditetetn isåfall, hadde liten mens sist, så da ville det vel ikke vært såå vondt. Og kommet mye mere blod?? Sorry for detaljene forresten :/
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Det kan være flere ting.. Men en abort høres ikke helt unaturlig ut, dersom det er en mulighet for at du kan være gravid. Det er jo i såfall veldig tidlig, så da trenger du ikke nødvendigvis blø mer. Kan være litt nå og at resten kommer som en vanlig mens. Ellers har jeg og hatt små blødninger for et års tid siden. Kom plutselig, og det var ikke mye. Jeg gikk til gyn og det viste seg at jeg hadde en blodcyste på livmorhalsen. Den sprakk lett litt og derfor små-blødninger. Det er overhode ikke farlig, men var veldig deilig å få fjernet. Så om det fortsetter, bør du sjekke. I og med at du har veldig vondt i magen, så bør du jo være litt ekstra på vakt da. Blir det mere vondt, eller kommer mye mer blod, så ville jeg nok tatt en tur til legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå