Gå til innhold

Blødning uten mening og utenfor tida?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en uke + igjen til neste mens, me idag har jeg hatt blødning som bare er bitteliten. Ingenting i bindet nesten, og bare noen dråper når jeg er på do. har hatt steike vondt i magen også, men tror det er luft..uten å være sikker da... Hva er det?? Har aldri hatt det før. Nå sist jeg var på do om det ingenting i det hele tatt. Lurer på om jeg er gravid, så min første tanke var abortering faktisk, men jeg er jo ikke kommet langt i graviditetetn isåfall, hadde liten mens sist, så da ville det vel ikke vært såå vondt. Og kommet mye mere blod??

Sorry for detaljene forresten :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går du på Cerazette p-piller? (Vet ikke om det er riktig skrevet...). Da kan det være svaret, mange opplever blødninger når man går på de.

Skrevet

Ja, cerazette eller annen hormonbaserte prevensjonsmetoder kan ofte føre til spotting. Og noen av oss er så heldige at det kan komme uten hormoner tilsatt også. :)

Skrevet

Du skal bare være glad du blør du, for her sitter jeg å venter desperat på mensen. Hehe... Skulle fått den igår, men ikke noe tegn enda.

Skrevet

Hender at jeg har en slik liten blødning i forbindelse med eggløsning. I alle fall er det det jeg har innbildt meg selv at det er :-)

Skrevet

Jeg går på Loette p-piller ja. Kanskje det er pga eggløsning, det har jeg ikke tenkt på. Men det er jo bare 8 dager til mens, er det ikke lit sent? Ikke så god på dette jeg hehe

Skrevet

Hvis du går på piller skal du jo ikke ha eggløsning.

Da er det sikkert bare en sånn uregelmessighet som bivirkning av pillene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...