Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 skal etter mine beregninger ha EL førstkommende tirsdag, nå er jeg litt kvalm,sliten og varm... hadde såvidt litt vondt neders i magen for litt siden... (2 EL tester neg.) Noen som har noe symptomer/hatt d tidligere? Kan jo hende jeg brygger på noe influensa eller noe også da... men siden det er rundt EL tid for meg,så tenkte jeg bare å høre ved dere..
Babyønske �� Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Jeg har alle symptomer i forkant av eggløsning. Den dagen jeg har eggløsning merker jeg ingenting, bortsett fra litt utflod
Babyønske �� Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Glemte å skrive at jeg har symptomene 4-5 dager før eggløsningen
Babyønske �� Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Økt utflod begynner som oftest 5 dager før, så får jeg murringer i magen og som oftest treg mage 2-3 dager før.
*tornerose* Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 Økt utflod? er det kun før EL eller når du også har EL? uff blir helt forvirra av dette jeg. Trodde når jeg hadde økt utflod at det var tegn på at jeg hadde eggløsning.....men er kanskje ikke d allikevel, er kanskje bare et tegn på at d snart er EL?.... hmmmmm
Babyønske �� Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 Siste dagen med utflod er som oftest eggløsningsdagen. Så sånnsett så er jeg etter boka. Les mer her : www.pernille.info
villemo* Skrevet 7. januar 2008 #9 Skrevet 7. januar 2008 www.pernille.info virker ikke. Har du skrevet det riktig? skulle gjerne ha lest det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå