Gå til innhold

Fem måneder - trøtt etter to timer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min og jeg falt i trappen ute her første juledag. Regnet, men var underkjølt slik at jeg ikke så at trappen var glatt. Fem trappetrinn har trappen.V r grusomt å miste babyen ut av hendene. Jeg har skrekken for sånt, men så skjedde det meg enda så forsiktig jeg er med alt hele tiden. Tenker hele tiden på at jeg må passe på sånn og sånn så ikke det og det skjer. Nå har jeg fått masse tvangstanker om alt som kan skje. Veldig slitsomt, men håper det roer seg når tiden går litt. Gikk ihvertfall bra med han. Fikk en kul i panna bare. Var på legevakten og sjekket oss begge. Var obs på hjernerystelse etterpå, men gutten virket veldig kvikk og våken. Helt seg selv igjen. Men jeg synes at han blir så fort trøtt. Etter to timer vil han sove igjen. Sånn har det vært hele tiden den siste uken. Nå er han veldig fysisk aktiv og med når han er våken, så mulig han blir sliten av det. Men blir deres babyer på fem måneder så fort trette? Er så redd det skal være noe, men er rart det også siden han er så aktiv, blid og med ellers.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta vår holder i ca to timer før hun må legges på lading. Hun er straks fem måneder.

Skrevet

gutten her er 5,5 mnd og det går alltid to timer, så må han ha en blund på dagen. det går litt lenger før han skal legge seg for kvelden. er nok helt normalt det.

huff, jeg er også LIVREDD for at det skal skje noe med gutten min. spesielt redd for å gå i trapper( mamma falt i trappa med broren min, dette husker jeg veldig godt, enda jeg var ganske liten), tenker mye på det:( Det gikk jo bra med broren min, men han måtte være på sykehus noen dager, hele hodet hovnet opp....

Skrevet

Mini her kjører full trøkk i ca to timer, da er han sliten og trøtt.

Her går dagene omtrent slik:

09.00-11.00 første våkenrunde

11.00-12.00 sove litt

12.00-14.00 andre våkenrunde

14.00-15.00 sove litt igjen

15.00-17.00 tredje våkenrunde

17.00-18.00 sove mere

18.00-20.00 fjerde og siste våkenrunde

20.00 starter kveldsstellet og ca 20.30 er det natta.

(sjelden han sover fullt en time, så det blir en knapp time søvn og drøye to timer våken)

Skrevet

To timer våken og så en blund, sånn holdt pjokken på lenge.

Skjønner at du ble redd, godklem til deg fra meg.

Skrevet

Huffamei, hørtes ikke noe ålreit ut. Er den store skrekken det der. Godt det gikk bra med dere begge da.

Tror ikke du skal engste deg over at han ikke holder lenger. Mi på 9 mnd holder mellom 2,5 og 3,5 t bare hun. Og da hun var mindre gikk det ikke mer enn 2 t.

Skrevet

2 timer er maks for lillegutt her også. Har akkurat fylt 5 mnd. Ser ut til at det er veeeeldig vanlig ut ifra svarene her iallfall, så da er nok alt i orden, ja;)

Skrevet

Så godt å høre dere. Nå ble jeg glad. Takk for svar

Skrevet

Mi jente holder ut alt mellom 1,5 og 2 timer. Tror det er helt normalt, det er når de sover at de vokser sa hs til meg:)

Skrevet

Snuppa mi fyllte fem månder i dag, og hun sovner etter 2 timer, sover så en ca 30-45min så er det våken i 2 ca igjen :)

Som sagt over her, jeg er også livredd for å ramle med jentungen, og det må ha vært helt forferdelig for deg, godt at det gikk bra med dere begge :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...